گل محمدی: لیاقت پیروزی برابر السد قطر را داشتیم/ خجالت می‌کشم در صورت بازیکنان نگاه کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم السد قطر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  بازی خیلی سختی بود، اما خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را پیروز شویم. البته لیاقت این برد را داشتیم و با اقتدار زیاد وارد این بازی‌ها و به خصوص دیدار با السد شدیم. خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

او ادامه داد: تیم حریف مهره‌های هجومی و خوبی داشت، اما با دفاع خوب تیمی و عملکرد خوب بازیکنان به خصوص در خط دفاع و دروازه‌بان این نقطه قوت حریف را پوشش دادیم. در هر صورت این برد را به هواداران خوب خود تبریک می‌گویم. آن‌ها از راه‌های مختلف انرژی مثبت زیادی به ما دادند. از بازیکنان تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار همه ما، ایرانیان و هواداران پرسپولیس شدند. آن‌ها از جانشان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و فدارکارانه در این بازی توانستند پیروز شوند. به تک تک بازیکنان این حس غرورانگیز و برد را تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازیکنان ما شایسته بهترین‌ها هستند. ان‌شاءالله در بازی‌ها بعد هم بتوانیم خوشحال باشیم. در هر صورت این راهی است که با تمام مشکلات شروع کردیم و امیدواریم خوب هم ادامه دهیم.

ما ۲ مرحله سخت در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه تیمش می‌تواند مانند سال ۲۰۱۸ دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، گفت: راه خیلی سختی را تاکنون طی کرده ایم. در انتهای جدول گروه خود بودیم و توانستیم ۳ برد ارزشمند کسب کنیم و به‌ عنوان تیم اول صعود کردیم. بعد از آن هدف بعدی‌مان بازی امروز با السد بود که خدا را شکر توانستیم از این مرحله هم بگذریم. ما ۲ مرحله سخت دیگر در پیش داریم. اگر این بازی‌ها را در حضور هواداران‌مان و در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری انجام می‌دادیم، برای‌مان راحت‌تر بود و با انرژی بیشتری بازی می‌کردیم.

گل محمدی: لیاقت پیروزی برابر السد قطر را داشتیم/ خجالت می‌کشم در صورت بازیکنان نگاه کنم

بازی برای هر تیمی در استادیوم آزادی سخت است 

گل‌محمدی ادامه داد: به‌ هرحال بازی برای هر تیمی در استادیوم آزادی خیلی سخت است. ما می‌توانستیم با حمایت هواداران با زحمت کمتری بازی کنیم، اما در هر صورت خوشحالیم که تا این مرحله بالا آمدیم. ما تاکنون مشکلات زیادی داشته‌ایم و خیلی از بازیکنان با مصدومیت و خستگی زیادی داشتند، اما توانستیم یک به یک مشکلات را پشت سر بگذاریم. برای بازی‌های بعد هم امیدواریم و می‌دانیم هر تیمی در مرحله بعد جلوی ما باشد، به طور حتم  قدرتمند است. باید تمرکزمان را روی بازی بعد بگذاریم، ما تا به اینجا خیلی خوب ظاهر شدیم، اما هنوز کارمان تمام نشده است و ادامه دارد.

او درباره تعویض‌های همزمان تیمش بیان کرد: بازیکنان ما خسته هستند و همین که طاقت می‌آورند و بازی می‌کنند، به خاطر وجود هواداران، خانواده‌شان و غیرت زیادشان است. واقعاً از تک تک آن‌ها ممنونم. بعضی وقت‌ها خجالت می‌کشم در صورت آن‌ها نگاه کنم. شاگردانم با تمام وجود کار می‌کنند. ما مجبور بودیم چند بازیکن تازه نفس به زمین بفرستیم که انصافاً عملکرد خوبی هم داشتند. فکر می‌کنم انرژی تازه‌ای هم که به تیم دادند یکی از عواملی بود که توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم.

گل محمدی درباره اینکه چگونه عیسی آل‌کثیر با وجود از دست دادن ۲ موقعیت خوب، گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند، گفت: فکر می‌کنم تمام بازیکنان ما دنبال برد بودند. عیسی ۲ موقعیت را به تیر زد و همین موضوع سبب شد انگیزه بیشتری پیدا کرده و موقعیت سوم خود را تبدیل به گل کند. فکر می‌کنم حق عیسی آل‌کثیر بود که در این بازی حداقل یک گل به ثمر برساند و خوشحالم که چنین اتفاقی هم رخ داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار