برای تهران چه کردید؟ ۲/

موسوی: کمیته‌های بررسی مشکلات حوزه تهران تشکیل شد

نماینده تهران گفت: نمایندگان این حوزه انتخابیه برای مشکلات اساسی مردم تهران کمیته‌هایی تشکیل دادند.

سید نظام‌الدین موسوی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما از بدو آغاز مجلس یازدهم و با شکل‌گیری دبیرخانه مجمع نمایندگان، در بخش‌های مختلفی از حوزه انتخابیه مانند لواسان، پردیس و اسلامشهر دفتر مجمع نمایندگان افتتاح کردیم.

او افزود: در این مدت،  سرکشی‌هایی از مناطق مختلف حوزه انتخابیه به ویژه محله‌های کمتر برخوردار داشته‌ایم و مشکلات اقتصادی و غیره را دنبال می‌کنیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس بیان کرد: مدتی پیش در منطقه کن، پردیس، کهریزک، شهرری و اسلامشهر حضور یافتیم و به تناسب مسائل با مسئولان مربوط ارتباط می‌گیریم تا آنها هم در جلسات شرکت کنند. بلافاصله پس از جلسه‌های یاد شده، نشست‌هایی در مجلس برگزار کردیم.

موسوی گفت: هفته آخر شهریور امسال در منطقه ۱۲ و محله‌های هرندی و دروازه غار به همراه آقایان نادری، رضاخواه و خاندوزی حدود ۶ ساعت بازدید داشتم و با فعالان و مسئولان محله در مسجد گفت‌وگو کرده و ستاد ساماندهی محله هرندی را برای پیگیری مشکلات تشکیل دادیم. به همین ترتیب به محلات دیگر خواهیم رفت تا مشکلات هر منطقه بررسی شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تصریح کرد: با توجه به آنکه در کشور مشکلات و مسائل عمومی مانند گرانی، تورم، آسیب‌های اجتماعی و غیره وجود دارد، در مجلس برای رفع آنها از راه قانون‌گذاری و نظارت اقدام می‌کنیم.

او ادامه داد: در کلانشهر تهران موضوع هایی مانند ترافیک و آلودگی هوا اختصاصی است و نسبت به شهرهای دیگر متفاوت تر و اساسی تر به شمار می رود.

موسوی گفت: نمایندگان این حوزه انتخابیه برای حل مشکلات اساسی کمیته‌هایی را تشکیل داده‌اند. به علاوه مناطق مختلف حوزه مذکور هم مشکلات اختصاصی خود را دارند.

تکمیل پروژه پل باقرشهر تا پایان دی ماه

موسوی همچنین از جلسه نمایندگان تهران با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و چند نهاد دیگر در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: این نشست به دنبال حضور تعدادی از نمایندگان در مناطق کهریزک و باقرشهر انجام شد تا تعهدات شهرداری برای تکمیل پروژه ساخت پل در مناطق مذکور، وضعیت خیابان ها و غیره بررسی شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: مقرر شد تا پایان دی ماه پروژه پل سازی در باقرشهر به پایان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار