رزمندگان با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند

امام جمعه زاهدان گفت: رزمندگان برای شکر عملی توفیقی که خداوند نصیب‌شان کرده باید با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی  در دیدار با جمعی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: اصل هستی کشور مرهون جهاد و مجاهدت رزمندگان است و عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت به برکت از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران حاصل شده که امیدواریم بتوانیم در جهت ادای دین آنان تلاش کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: رشد و تربیت شخصیت‌های بینظیر در دوران دفاع مقدس که این‌گونه حماسه آفرینی کردند و همه هستی خود را بخشیدند تا اصل عزت، افتخار و امنیت ما حفظ شود نعمت بزرگی بوده و این نعمت بزرگ مستلزم شکرگزاری متناسب با عظمت این نعمت است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم سپاسگزاری از محضر شهدا، رزمندگان و خانواده‌های آنان ادامه داد: باید هر چه در توان داریم برای تقویت این فرهنگ تلاش کنیم تا راه شهدا همچنان پر رهرو و استوار باشد و مایه خوشحالی شهدا شود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با تاکید بر اینکه کاری که رزمندگان دفاع مقدس انجام دادند توفیقی بود که نصیبشان شد و آنان انتخاب شده بودند و از این جهت باید شکرگذار خداوند باشند، گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده «یک مسیر نورانی وجود دارد و انسان‌هایی که اهل آن هستند به سمت این مسیر می‌آیند و سرنوشت آن‌ها به شهادت ختم شود.

امام جمعه زاهدان خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: شکرگزاری شما باید به صورت گفتاری و عملی باشد به گونه‌ای که احساس پشیمانی نکنید و برای شکر عملی باید با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروید.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح  کرد: جنگ همان جنگ، فرمانده همان فرمانده و دشمن هم همان دشمن و انتظار این است که رزمنده‌ها هم همان رزمندگان باشند و پای عهد و پیمان خود بایستند و تغییری در آن‌ها حاصل نشود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار