۴۵۰ هزار خانوار منطقه نفتی زاهدان در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی کردند

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: منطقه نفتی زاهدان ۵۰۰ هزار خانوار جمعیت دارد که ۴۰ هزار خانوار گازدار و هم‌اینک۴۵۰ هزار خانوار نیز در سامانه تجارت آسان برای دریافت نفت نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،خسرو خلیلی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان  گفت: از سال گذشته مقرر شد تمام خانوارهایی که از نفت سفید استفاده می‌کنند در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی کنند که بر همین اساس توزیع الکترونیکی نفت سفید شکل گرفت.

او گفت: با تغییر نرخ و اعمال سهمیه بندی بنزین از سال گذشته مصرف گاز مایع در کشور تغییر کرد و مردم برای خودروها از گاز مایع استفاده می‌کنند که نهایتا به منظور عرضه هدفمند و قانونمند و برای اینکه گاز مایع بدست مشتریان واقعی برسد و بحث توزیع الکترونیکی نفت سفید نیز تسریع شود نام‌نویسی گازمایع با زیرساخت نفت سفید انجام شد و شرایط را برای مصرف کنندگان گازمایع بوجود آورد که با کارت بانکی خود بتوانند سهمیه‌های تعیین شده را دریافت کنند.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: برنامه‌ریزی مدونی با همکاری حوزه معاونت اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان صورت گرفته و تیمی تشکیل شده تا توزیع گازمایع به صورت مرتب نسبت به گذشته انجام و قیمت مصوب رعایت و از عرضه خارج از شبکه نیز جلوگیری شود.

او بیان کرد: سیستان و بلوچستان تقریبا بیش‌از یک سوم خانوارهای مصرف کننده گاز مایع در ایران را به خود اختصاص داده و از ۲ سال پیش که طرح گازکشی در زاهدان آغاز شده تقریبا ۴۰ هزار خانوار گازدار شدند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سالجاری به همین میزان نیز کنتور گاز دریافت و از مصرف نفت سفید جدا می‌شوند.

خلیلی گفت: هم‌اینک ۴۵۰ هزار خانوار زیر پوشش منطقه نفتی زاهدان در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی که حدود ۸۵ درصد آنان نفت سفید و ۲۰ درصد گازمایع خود را با کارت بانکی که در سیستم تعریف شده دریافت کردند.

او افزود: به منظور تحقق جذب ۱۰۰درصدی سهمیه نفت سفید، این سهمیه تا پایان مهر تمدید اعتبار شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار