اوباش سابقه دار منطقه اسلام آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یکی از اراذل اوباش معروف منطقه اسلام آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی توسط یکی از اوباش سابقه دار در منطقه اسلام آباد کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۳۰ اسلام آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند که یکی از اوباش سابقه دار و معروف منطقه اسلام آباد که حالت عادی نداشت، با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی می‌کند.

سرهنگ گودرزی با بیان این که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند، افزود: پس از انتقال این اوباش سابقه دار به کلانتری مشخص شد که نامبرده به واسطه انجام اعمال مجرمانه تحت تعقیب مراجع قضایی است.

او با اشاره به این که در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد، گفت: کلان شهرکرج جایی برای جولان و عربده کشی اراذل و اوباش نیست و هرکس بخواهد نظم و امنیت شهر را مختل کند برابر قانون شدیدترین برخورد با او خواهد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.