خدابخشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی اصلاحات ساختاری بودجه در جلسه عصر کمیسیون برنامه و بودجه

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از برگزاری جلسه این کمیسیون به منظور بررسی اصلاح ساختار بودجه در ساعت ۱۴ امروز خبر داد.

بررسی اصلاحات ساختاری بودجه در جلسه عصر کمیسیون برنامه و بودجهمحمد خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی اصلاح ساختار بودجه در ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه، ۷ مهرماه) خبر داد.

وی افزود: این جلسه با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات کشور برگزار می‌شود تا اصلاح ساختار بودجه به صورت جزئی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: طرح ما برای اصلاح ساختار بودجه در صورت تصویب می‌تواند مبنای تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و بعد از آن قرار گیرد.

خدابخشی گفت: امیدواریم بررسی و تصویب این طرح امروز در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان برسد تا بتوانیم فردا (سه‌شنبه، ۸ مهرماه) با تقدیم این طرح به هیئت رئیسه مجلس اصلاحات ساختاری بودجه را پس از تعطیلات نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در صحن  مجلس مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار