معاون مدیر ستاد انتخاباتی جو بایدن، درخواست دونالد ترامپ برای گرفتن تست اعتیاد از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، درخواست دونالد ترامپ برای گرفتن تست اعتیاد از رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با واکنش ستاد انتخاباتی جو بایدن همراه شد.

معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن در واکنش به درخواست رئیس جمهور آمریکا گفت بایدن قصد دارد پاسخ‌های مناظره را با کلمات ارائه کند. اما اگر رئیس جمهور فکر می‌کند بهترین عملکردش از طریق ادرار میسر است، می‌تواند همین کار را بکند.

کیت بدینگ فیلد در ادامه، کارنامه تاسف بار عملکرد ترامپ در مدیریت فاجعه بار بحران کرونا را هدف انتقاد قرار داد و گفت چیزی بیش از این نیز از ترامپ انتظار نداریم. کسی که با بی برنامگی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا، جان ۲۰۰ هزار آمریکایی را بر باد داد.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه با پیش کشیدن شائبه اعتیاد رقیب دموکرات خود در انتخابات سوم نوامبر، خواستار گرفتن تست اعتیاد از جو بایدن پیش از مناظره انتخاباتی شد.

دونالد ترامپ بار دیگر از تریبون توئیتر خود به رقیب دموکراتش تاخت و نوشت: من به شدت خواهان تست اعتیاد جو بایدن خوابالو پیش یا بعد از مناظره پیش‌رو هستم. طبیعتا من با گرفتن تست از خودم نیز موافقت خواهم کرد. ترامپ در ادامه عملکرد متفاوت بایدن در مناظره‌های انتخاباتی او را زیر سوال برد و نوشت: تنها مواد مخدر می‌تواند باعث چنین تفاوت‌هایی شود.

نامزد دموکرات‌ها تاکنون لغزش‌های گفتاری زیادی در اظهارات انتخاباتی خود داشته است. از جمله اینکه بایدن در جایی اعلام کرد ۱۸۰ سال پیش برای نمایندگی سنا انتخاب شده یا تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا را به اشتباه ۲۰۰ میلیون نفر به جای ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

دونالد ترامپ همواره عدم پویایی رقیب خود که او را جو خوابالو می‌نامد، مورد انتقاد قرار می‌دهد. او همچنان اصرار دارد جو بایدن به عنوان محصول جناح میانه‌رو حزب دموکرات در واقع عروسک خیمه شب بازی چپ‌های تندرو است.

علاوه بر مناظره انتخاباتی روز چهارشنبه، ترامپ و بایدن تا پیش از سوم نوامبر دو مناظره دیگر نیز دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار