ثبت حدود هزار و ۱۵۰ تماس روزانه در سامانه آتش نشانی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: : در شش ماهه اول امسال ۳۰ هزار و ۸۹ مورد عملیات اطفای حریق و دو هزار و ۶۳۳ مورد عملیات نجات توسط نیرو‌های آتش نشانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس وحیدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به این که ماموریت ها و حوادث روزمره دریچه ای است تا هموطنان با بخشی از وظایف آتش نشانان آشنا شوند، گفت: در شش ماهه اول امسال  ۳۰ هزار و ۸۹ مورد عملیات اطفای حریق، دو هزار و ۶۳۳ مورد نجات  انجام شده  است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود:  طی این مدت  ۲۶ هزار و ۵۹۹ نفر در پنج هزار و ۷۴۸ ساعت از طریق ۳۱ ایستگاه آتش نشانی ماموریت انجام داده اند.

 وحیدی با اشاره به این که سامانه ۱۲۵ تنها مسیر ارتباطی شهروندان با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج است، گفت: به طور میانگین روزانه  هزار و ۱۵۰ تماس تلفنی  با ۱۲۵ برقرار می شود  که متاسفانه تعدادی از این تماس ها مزاحمت تلفنی است.

او در خصوص برنامه آموزش شهروندی در ادارات، مجتمع های مسکونی، مدارس وغیره است گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد آموزش ها با سال های گذشته قابل مقایسه نیست اما با این حال سازمان آتش نشانی موفق به برگزاری ۱۵۷ دوره آموزشی طی نیمه اول سال جاری شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: همچنین در خصوص ایمنی شهری نیز ۳۷۰ مورد بازدید از اماکن و ساختمان های شهری انجام شده است.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.