سعادتمند: استراماچونی هر روز نرخ قرارداد را افزایش می‌داد/ استعفا نمی دهم/ قایدی فروشی نیست/ بازیکن با خودش قلیان به قطر آورده است!

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تلاشم بر این است در ماه صفر جز راستی و صداقت چیز دیگری بر زبان نیاورم. درباره استراماچونی باید خیلی رو راست صحبت کنم و اصولا نمی‌توانم دروغ بگویم، چون در شخصیت خانوادگی من این نیست دروغ بگویم و البته خیلی افراد هستند که اینطور جلوه می‌دهند که در بحث استراماچونی ما اقدامی انجام ندادیم و بر این حرف خود بسیار اصرار دارند و البته اصرار آن‌ها بی دلیل نیست. ما نه ترکیه، نه قطر و نه امارات رفتیم، بلکه مستقیما به ایتالیا رفته و بر اساس مصوبه هیئت مدیره و برای گرفتن تخفیف به این کشور رفتیم. اقدامات‌مان برای سفر از سه ماه پیش انجام شده بود و در آن زمان نه بحث بازی با سپاهان بود و نه تاریخ دربی مشخص شده بود، ضمن اینکه اعتقاد ما بر این بود تا پرونده را تقسیط کنیم.

تمامی مکاتبات ما با استراماچونی موجود است

سعادتمند گفت: تمامی مکاتبات ما با استراماچونی موجود است و مستندات را برگ به برگ نشان خواهم داد. ما طی مکاتبه با فدریکو اعلام کردیم برای تخفیف و تقسیط به ایتالیا می‌آییم و در نظر داریم پرونده را در فیفا ببندیم و مذاکرات به این نحو پیش رفت و در نهایت مباحثی که مطرح شد استراماچونی را یکی از گزینه‌ها برای فصل بعد در نظر گرفتیم و گفتیم اگر در آسیا نتیجه نگرفتیم یک گزینه محسوب می‌شود. به وکیل استرا اعلام کردیم امیدواریم همه چیز خوب باشد. ما با رویکرد مثبت به ایتالیا آمدیم و منتظر رای فیفا نماندیم و قرار شد ۷۰۰ هزار یورو برای پیش پرداخت و یک میلیون یورو برای حقوق سالانه تضمین کنیم، اما من اجازه ندارم رقمی بالاتر را پیشنهاد دهم. امیدوار هستیم استرا با ما همکاری کند.

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: ما وقتی قرارداد استرا را بررسی کردیم وی ۵۲۰ هزار یورو از ما برای فصل پیش طلب داشت که ما ۷۰۰ هزار یورو به او پیشنهاد داده و برای فصل جدید هم در قرارداد قبلی ۷۵۰ هزار یورو بود که ما آن را به یک میلیون یورو افزایش دادیم. جا دارد از اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که با ما همکاری داشتند و باید بگویم استرا شکایتی که ارائه داده، بیش از ۲ میلیون یورو است و فکر کردیم اگر به یکباره به او پرداخت کنیم رقم زیادی است و به همین منظور به او پیشنهاد مالی کمتری دادیم که طی یک سال روی نیمکت ما بنشیند تا در هزینه صرفه جویی کنیم.

سعادتمند: استراماچونی هر روز نرخ قرارداد را افزایش می‌داد

سعادتمند افزود: پیشنهاد دوم به استرا داده شد و فدریکو اعلام کرد که می‌توانیم روی آن کار کنیم و من می‌خواهم بگویم که ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا و یک میلیون و پانصد هزار یورو برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ که وکلا اعلام کردند اگر روی ارقام توافق دارید استراماچونی باز می‌گردد. در واقع از سوی فدریکو چیزی حدود ۲ میلیون و چهار صد هزار یورو پیشنهاد استرا را داشتیم و ما هم اعلام کردیم در توان‌مان نیست این پول را پرداخت کنیم، اما باز گفتیم می‌توانیم ابتدا ۸۰۰ هزار یورو پرداخت کنیم در ۲ قسط این کار انجام می‌شود و برای فصل بعد هم رقم ۲ میلیون یورو را داشته باشیم، اما فدریکو گفت نتوانستم استرا را راضی کنم و رقم باید به رقم درخواستی ما نزدیک باشد و همه مدارک موجود است. استرا به لحاظ فنی در کشور مادر درجه بالایی قرار گرفت، اما این محبوبیت نرخ او را هم بالا برد.

او افزود: بند اولی که فدریکو اعلام کرد این است: پرداخت ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا و یک میلیون و پانصد هزار یورو برای فصل آینده. بند دوم بر اساس ترکیب تیم بود و او گفت قرارداد ۷ بازیکن به اتمام رسیده و استرا تاکید دارد ۴ بازیکن به طور حتم باید قرارداد خود را تمدید کنند که ما اسامی را خواستیم و گفتند بعد از اینکه بند اول را نهایی کردید اسامی را می گوییم. موضع استرا خیلی واضح است تا زمانی که مسائل صد در صد حل نشده او به هیچ جایی نخواهد رفت. ۱. پیش پرداخت ۹۰۰ هزار یورو در بانکی در ایتالیا. ۲. برای بازگشت مشکلی نداشته باشد و اجازه کار داشته باشد.۳. عقد قرارداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو که مورد تایید وکلا باشد.

سعادتمند گفت: من یک سری اختیاراتی را خودم دارم و پیشنهاد‌هایی دارم، در نهایت از آن سو اعلام شد که ما مذاکراتی نداشتیم. انتظارم از استرا این بود که به خاطر عشق به هواداران راحت‌تر می‌آمد و بهتر بود هر روز نرخش بالاتر نمی‌رفت.

از همه هواداران بابت حذف از آسیا عذرخواهی می کنم

او افزود: تمام مکاتبات موجود است و می‌توانیم اسناد را نشر دهیم. ما رسما و مستقیم در موضوع استرا سعی کردیم پرونده را در فیفا ببندیم و تخفیف بگیریم. برخی می‌خواهند هر اتفاق منفی در استقلال می افتد، باشگاه را مقابل هوادار قرار دهند. از همه هواداران بابت حذف از آسیا عذر می‌خواهم. از سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و کادر سرپرستی و پزشکی تشکر می‌کنم. ما با مجوز و اجازه از هیئت مدیره به ایتالیا رفتیم تا تخفیف بگیریم و استراماچونی را بازگردانیم، اما هر روز نرخ افزایش پیدا کرد.

سعادتمند: استراماچونی هر روز نرخ قرارداد را افزایش می‌داد

پرداختی های استقلال

مدیر عامل استقلال گفت: هزینه‌های که انجام دادیم در ۱۹ بند است:
۱: هزینه هتل در داخل کشور: ۴۰۰ میلیون تومان
۲: هزینه داخلی مسابقات، خارج و هزینه میلیچ و دیاباته: ۲/۵ میلیارد تومان
۳: گادوین منشا: یک میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون تومان
۴: وکیل پرونده پروپچیچ: ۲۹۰ میلیون تومان
۵: مارتین: ۵۸۰ میلیون تومان
۶: جیمز وکیل: یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان
۷: سوسانو: ۵۲۲ میلیون تومان
۸: بویان: ۹ میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون تومان
۹: پول تو جیبی برابر الاهلی: یک میلیارد و شصت میلیون تومان
۱۰: پرداختی در وجه میلیچ: ۲ میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان
۱۱: پرداختی دیاباته: ۱۶ میلیارد و ششصد و هفتاد و پنج میلیون تومان
۱۲: پرداختی به فیفا: ۲۹۰ میلیون تومان
۱۳: پرداخت کادر فنی و بازیکنان: ۱۸ میلیارد تومان
۱۴: حقوق پرسنل: یک میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۵: پرداختی به شهر خودرو: یک میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۶: تسویه حساب با برخی بازیکنان: ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان
۱۷: پرداختی زمین تمرین و ...: ۹۰۰ میلیون تومان
۱۸: پرداختی مجوز حرفه‌ای گری: یک میلیارد و چهارصد و بیست میلیون تومان
۱۹: متفرقه: یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
جمع کل: ۶۲ میلیارد و هفتصد و هیجده میلیون تومان

سعادتمند: استراماچونی هر روز نرخ قرارداد را افزایش می‌داد

اگر لازم باشد هزینه‌ها را روی خروجی سایت قرار می‌دهم

او افزود: به اموال باشگاه استقلال افزودیم و یک هزار میلیارد تومان بابت ۲ سند به دارایی استقلال اضافه کردیم و برند استقلال را گرفته و در روزنامه رسمی کشور ثبت کردیم.

او افزود: تمامی پرداخت‌ها موجود است و اگر لازم باشد هزینه‌ها را روی خروجی سایت قرار می‌دهم.

سعادتمند درباره پنجره نقل و انتقالات گفت: معادل ۱۷ میلیارد و هشتصد و سی و پنج میلیون تومان به شفر، ۴ میلیارد و یکصد و بیست و پنج میلیون تومان به بودوروف و معادل چهار میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان به پاختاکور که در هیچ کدام ما قراردادی نبستیم و البته با خبر بودم باید حدود بیست و شش میلیارد و سیصد و ده میلیون تومان باید پرداخت کنیم تا پنجره باز شود.

فکر نمی‌کردیم کرونا قرار است چه وضعیتی برای ما رقم بزند

او افزود: من و خیلی افراد فکر نمی‌کردیم کرونا قرار است چه وضعیتی برای ما رقم بزند و کسی فکر نمی‌کرد تفاوت نرخ ارز دو برابر شود. برخی افراد مدام می‌گویند پول شفر را بدهید. یکی از دلایلی که باعث شد در گذشته از هیئت مدیره استقلال بروم، حضور شفر و فروش صیادمنش بود و دلایل دیگر که در سال‌های بعدی اعلام می‌کنم، اما این رقم ۲۶ میلیارد بوده و تامینش سخت است، اما تلاش می‌کنیم. جام حذفی، اعزام تیم به قطر و حفظ بازیکنان و تمامی پرونده‌ها به ما فشار آورده، اما قرار است با دو پروژه اقتصادی موضوعات را حل کنیم و نمی‌خواهم خبر بد بدهم، اما باید واقعیت‌ها را بپذیریم.

اینکه از بیرون می‌گویند حلش کن برود، به این سادگی‌ها نیست!

سعادتمند گفت: در تلاش هستیم طلب شاکیان را پرداخت کنیم، اما شک نکنید در آینده معادل ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بابت پرونده جباروف به دست ما می‌رسد. برای میگویل یک میلیارد تومان و برای بابت پادوانی باید ۲ میلیارد و نهصد میلیون تومان بپردازیم، حدود ۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان باید بابت سه نفر پرداخت کنیم و بعد از این باز احتمالا پرونده استراماچونی و ساشا شفر هم به دست ما می‌رسد و امیدوارم از این خان‌های بزرگ هم عبور کنیم. خیلی‌ها از بیرون ادعا دارند که چرا پنجره بسته است و پول پرداخت نمی‌شود. جا دارد از این دوستان بخواهم نفری ۱۰ میلیون تومان به باشگاه کمک کنند. اینکه از بیرون می‌گویند حلش کن برود، به این سادگی‌ها نیست. شرایط اقتصادی خوبی نداشته و دریافتی از دولت نداریم و خیلی موارد را نخواهیم داشت. ما قایدی را ارزان نمی‌فروشیم و بار‌ها گفته ام اگر ترانسفر هم داریم هوادار مقابل ما قرار می‌گیرد و تنها یک اسپانسر می‌ماند و قطعا به دارایی‌های بسیاری خواهیم رسید.

سعادتمند: استراماچونی هر روز نرخ قرارداد را افزایش می‌داد

بازیکن با خودش قلیان به قطر آورده است!

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: متاسفم که بگویم به خاطر پرداخت قسط بازیکنان و پاداش و پول بازیکنان خارجی، دیر به اردوی استقلال اضافه شدم، اما سه چهار روز در دوحه بودم، اما در این اردو موارد خوبی ندیدم و از یک باشگاه حرفه‌ای بعید است که بازیکن آن تا ۴ صبح بیدار باشد. البته همه را نمی‌گویم و منظورم به تعداد محدودی است و برای استقلال خیلی بد است که یک بازیکن هنوز ساعت یک ظهر صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است یک بازیکن تا ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلالی که نگاه سی میلیون هوادار به ساق این بازیکن است، بد است بازیکن من با خودش قلیان ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد.

مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون خواهان دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد!

او افزود: شما بازیکنان تا صبح بیدار هستید، بعد به چه شکل از لحاظ فنی قصد دارید باشگاه را به سمت جلو ببرید؟ هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم چنین مشکلاتی پیش بیاید. پرداخت به بازیکنان خارجی به نسبت بالا رفتن ارز سخت است، اما هدفمان استفاده از بازیکنان ایرانی است، اما قطعا از بازیکنی بهره می‌بریم که قدر اشک‌های هوادار کارگر را بداند. مگر می‌شود یک بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ مگر می‌شود بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون خواهان دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد! ما به خاطر شما هوادار‌ان مجبور هستیم قرارداد‌هایی را ببندیم که مخالف آن هستیم!

تمامی بازیکنان تیم ما باید تست پزشکی بدهند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تمامی بازیکنان تیم ما باید تست پزشکی بدهند و باید سرباز باشگاه باشند و باشگاه چیزی برای آن‌ها کم نگذاشته است و شک نکنید در ساختار باشگاه تغییراتی را انجام می‌دهیم.

او درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: نظر قطعی خود را خدمت مجمع و هیئت مدیره اعلام کردم و منتظرم عزیزان نقطه نظرات خود را به من اعلام کنند. متاسفانه در پیشنهادی که من دادم برخی ورود کردند و یک سری نرخ‌ها را بالا بردند. قراردادی را منعقد می‌کنیم که به نفع باشگاه باشد و می‌خواهم یکی دو روز فرصت دهند تا از طریق مصوبه هیئت مدیره و نظر عزیزان نتایج بهتری بگیریم و ان شاالله دل هواداران شاد می‌شود.

قایدی فروشی نیست، مگر به قیمتی که برای فوتبال ایران مثمر ثمر باشد

او افزود: برای جام باشگاه‌های آسیا تمامی بازیکنان را حفظ کردیم و یک سری بازیکنان پیشنهاد خارجی دارند و ما هم احترام می‌گذاریم. اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی دارد که به نفع او باشد، ما هم خیلی مانع او نمی‌شویم، اما با چنگ و دندان شاکله تیم را حفظ کردیم و دوباره بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم. دیاباته را به هر طریقی حفظ می‌کنیم. پنجره نقل و انتقالات را باز می‌کنیم و باز هم می‌گویم قایدی فروشی نیست، مگر به قیمتی که برای فوتبال ایران مثمر ثمر باشد. برای شجاعیان مدارکی دارم و بار‌ها اقدام کردم و چرا نمی‌گذارید این بازیکن بازی کند؟ کارت بازی برای او صادر شده، اما با هر عزیزی در تهران صحبت کردم گفتند او را بازی نده. چرا نگذاشتید شجاعیان بازی کند؟ تا چه زمانی می‌خواهید همکاری نکنید؟ خواهش می‌کنم با باشگاه استقلال همکاری کنید.

او ادامه داد: من اهل استعفا نیستم و با انگیزه بیشتر می‌خواهم کار کنم و در نظر دارم کار‌های بزرگی در آکادمی و ... انجام دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
پولهای ملت مظلوم رو چگونه برباد میدن خدا نگزره از خائنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
حیف این پولهای بیت المال که باید به حلقوم چه اشغالهای ریخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سوسانو؟! استقلال؟!
Iran (Islamic Republic of)
نصیروندزاده مغان گرمی
۱۰:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام.حیف این پولهای میلیاردی که در فوتبال حیف و میل میشود برای هر فصلی هر بازیکن چند میلیارد تومان کاسب میشود ولی کارگر مملکت با ماهی یک و نیم میلیون تومن زندگی میکند البته اگر کاری باشد،بیش از یک میلیون نفر تحصیلکرده بیکار از متولدین دهه شصت تا هفتاد هست و دولت تدبیر و امید در خواب هشت ساله فرورفته.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قلیون؟ اون وقت از نظر بدنی و تنفسی ( تو بازیی که ممکنه 120 دقیقه طول بکشه ) کم نمیارن؟ امیدوارم شخص خاطی معرفی بشه و باهاش برخورد بشه، میلیاردی پول میگیرن بعد حداقل تعهدی هم نسبت به باشگاه یعنی نگه داشتن آمادگی خودشون رو هم رعایت نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دروغ را همیشه کسانی گفته اند که منکر ان شده و یا خود را مبرا دانسته اند شما هم از این قاعده دور نیستید ...کاری به اصالت خانواده گی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۹:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
حتما برای کشیدن قلیان، زغال اخته و معسل دو سیب هم با خودشون به قطر برده بودند و در کنار پنجره هتل تا صبح دود دود‌ کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بند 7
یکی بگه سوسانو چرا پول گرفته.جومونگ بی غیرت کجایی ببینی سوسانو پشت پرده چه کاری کرده
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۰۹:۰۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
با تسکر از ارائهلیست هزینه های باشگاه لطف کنید لیست درآمدی باشگاه را هم ارائه کنید.
ما همه می دانیم که این روزها فوتبال از بی مدیریتی ضربه نی خورد.حال چرا شما هم دست به عصا راه می روید و اسامی بازیکنان قلیانی و انهایی که قوانین را رعایت نمی کنند را به هواداران معرفی ننی کنید.
-
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
من دارم باین موضوع فکر می کنم که ایشان چقدر راحت میگوید .... میلیارد تومان ........میلیون یورو و.... درحالیکه کشور ما با انبوهی از مشکلات سروکله میزنه این همه پول برای یک باشگاه دولتی که قطعا و یقسنا قسمتی از انها از بیت المال تامین میشه ایا بصلاح است ؟ ایا نمی شود با اندکی از این پولها برای مردمی که به نان شب نیاز مندند کاری کرد . اگر این باشگاهها در اسیا حتی یه عنوان کسب می کردند ادم دلش خوش می شود ولی دریغ از یه مقام یا یه رتبه .چرا در کشور ما اینگونه شده است ؟ ایا نهاد های نظارتی نمی توانند باین موارد وارد شوند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آقای سعادتمند تو وبابامسعود همتون ۶&۴هستین،فقط اومدین استقلال نابود کنید که موفق هم شدین ،همه چیز برنامه ریزی شده بود که استقلال جام نیاره خودتم خوب میدونی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
نزدیک به 18میلیارد پول بیت المال را به دیاباته مید هیدکه چی بشه واقعا درسته
جوان های خود استقلال چی کم دارند
خدا از سر تقصیرات وزیر ورزش نگذره که پولی که باید به جوان ها برای وام ازدواج بده اینطور خرج میکنه چرا این دو باشگاه را به بخش خصوصی و یا در بورس واگذرا نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
باسلام
این هم از حاشیه سازی وزیر تیم حکومتی ( بابا مسعود)) : برای شجاعیان مدارکی دارم و بار‌ها اقدام کردم و چرا نمی‌گذارید این بازیکن بازی کند؟ کارت بازی برای او صادر شده، اما با هر عزیزی در تهران صحبت کردم گفتند او را بازی نده. چرا نگذاشتید شجاعیان بازی کند؟ تا چه زمانی می‌خواهید همکاری نکنید؟ خواهش می‌کنم با باشگاه استقلال همکاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
چه خبره تو باشگاه ششتقلال؟؟؟؟!!!! علی برکت ا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تو چایی بیار ،کار خودتو انجام بده
Netherlands
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
علی برکت الله.۱۶میلیارد فقط برای دیاباته. واقعا وضعشون خیلی خوبه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شب بیداره، تو چه کاریه ای، نمیتونی برو بیرون
Iran (Islamic Republic of)
آبی دل
۰۷:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آخه کدوم پدری میاد اسرار خانواده اش رو فاش میکنه که این آقا اومد تمام اسرار استقلال رو فاش کرد.بعضی ها اصلا راجب جایگاهشون هیچ چیزی نمیدون متاسفم برای هوادارای استقلال و بازیکنان این تیم با یه همچین مدیران بی لیاقت.تیم بدون سرمربی،بدون بازیکن،با پنجره بسته . . .
بجای صحبت راجب این چیزا اومده یکسری حرفهای من درآوردی بیخود تحویل هوادار میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
پرسپولیسی ام و در این شرایط خوب پرسپولیس میگم:
در فوتبال رو باید گل بگیریم. بجز فساد هیچی نداره. حیف این همه پول که خرج فوتبال میکنیم. پول باید صرف کشتی، تکواندو و والیبال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بابا بسه دیگه اینها حرفهای مصرفی هست فقط.....علی برکت الله


تیم رو با خاک یکسان کردید رفت حالا اومدی توضیحات نحوه سرنگونی رو بدین.....حالا این همه دزدی و بخور بخور بود اینم روش
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۶:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قلیان ورزش
دوووود سلامتی
فوتبال کثیف شده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۶:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بنده تمام ناکامیها را از چشم شما می بینم با این مدیریت افتضاحات آخه کدام آدم عاقل یک روز مانده به بازی مهم و سرنوشت ساز حذفی میره با مربیی گفتگو کنه که طبق قوانین نمی تونه از اون استفاده کنه؟؟؟!
France
پژمان تورک تراختور
۰۳:۳۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
قلیان خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
این پولها همه مال بیت المال هست که اینجوری پایمال میکنید . مردم توی نون شبشون موندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ما را به خیر تو امید نیست.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
هههههههه تو چی از فوتبال سرت میشه ک شدی مدیر عامل اخه
Germany
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
این مدیر عامل ها و هیئت مدیره هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رو کی و چطور انتخاب میکنند؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
این بابا مهره وزیر و دشمن استقلال است چطوربرای پرسپولیس پول هست بازیکن بخره پنجره اش باوجود طلبکار فراوان بسته نبود . وظیفه تو فقط اجرای اوامر وزیر لنگی و نابودی استقلال است