گزارش‌های رسانه‌ای درباره ایوانکا، خشم ترامپ را برانگیخت

رئیس‌جمهور آمریکا رسانه‌های این کشور را به علت نشر اخبار مربوط به تلاش او برای معاون کردن دخترش، «بیمار» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، درز گزارش‌های تازه به رسانه‌ها در خصوص تلاش دونالد ترامپ برای رساندن دخترش به پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا در دور قبلی انتخابات، با واکنش تند او روبرو شد.

دونالد ترامپ باز هم به رسانه‌های آمریکا تاخت و در حساب توئیترش آورد: اکنون اخبار جعلی سی ان ان گزارش می‌دهد که من می‌خواستم دخترم ایوانکا در انتخابات ۲۰۱۶ به عنوان معاون رئیس جمهور مرا همراهی کند. (این حرفها) اشتباه و کاملا مضحک است. این افراد بیمار هستند!

در بخش‌هایی از کتاب تازه «بازی شرورانه: روایت داخلی از چگونه برنده شدن ترامپ، شکست مولر و بر باد رفتن آمریکا» به قلم ریک گیتس، معاون سابق مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶، افشاگری‌هایی در این خصوص مطرح می‌شود و از قصد رئیس جمهور فعلی آمریکا برای رساندن دخترش به پست معاونت خود پرده برمی دارد. گیتس در بخش‌هایی از این کتاب به تفضیل به مکالمات میان ترامپ با دستیارانش به تاریخ ژوئن سال ۲۰۱۶ در خصوص انتخاب جفت انتخاباتی او پرداخته است. این مکالمات مربوط به زمان پس از پیروزی ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه است.

چندی پیش نیز استفانی وینستون ولکوف، دوست سابق ملانیا ترامپ خاطراتش را درباره روابط خود با همسر رئیس‌جمهور آمریکا به صورت کتاب منتشر و در آن اشاره کرده که دونالد ترامپ در تلاش است دیگران را برای ریاست جمهوری ایوانکا ترامپ آماده کند و مدام می‌گوید او مسئولیت اصلی دفتر بیضی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار