درخشان: یک بازیکن نمی‌تواند به تنهایی تیم را نجات دهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: همین که پرسپولیس تا این مرحله رسیده نشان دهنده کیفیت بالای سرخ‌ها است. پاختاکور ۲ فاکتور خوب دارد، اول قدرت بدنی بالا و دوم هم نوع بازی آن‌ها است. آن‌ها توپ را خیلی خوب در تمام قسمت‌های زمین پخش می‌کنند و یک مهاجم خوب و تمام کننده هم دارند که می‌تواند برای مدافعان پرسپولیس مشکل ساز شود.

درخشان درباره قدرت تیم پاختاکور عنوان کرد: تیم‌هایی که به این مرحله صعود کرده اند تیم‌های قابل احترامی هستند و اگر بیشتر از السد نباشد کمتر از آن هم نیستند.

او در ارتباط با روش بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد که این هم به شرایط بازیکن‌ها در تمرین و تصمیم گیری‌های کادر فنی بر می‌گردد.

او درباره بازیکن‌های تاثیر گذار پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من تمام بازیکنان باید تاثیر خودشان را داشته باشند. این مسئله ر ا باید بدانیم که هیچ وقت یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند تیم را نجات دهد. تمام بازیکنان باید تلاش کنند و شرایط خوب را برای تیم فراهم کنند.

درخشان درباره شانس صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم پرسپولیس به فینال برسد. به نظر من سرخ‌ها توانایی انجام این کار را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار