مدیرکل نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری اهواز گفت: آموزش‌های برخط و مجازی در ۶ ماهه اول سال ۹۹ به صورت برخط و مجازی ارائه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی دین پرست مدیرکل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات شهرداری اهواز گفت: با شیوع کرونا و الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رویکرد اجرای آموزش‌های کارکنان ازشیوه‌های حضوری به روش‌های نوین مجازی و الکترونیکی تغییر کرد.

او بیان داشت: بهره مندی یکسان کارکنان از فرصت‌های آموزشی، صرفه جویی در وقت و هزینه‌های جاری آموزشی و ارایه محتوا‌های استاندارد در اجرای آموزش کارکنان از مزایای این طرح است.

دین پرست افزود: یکی از آسیب‌های آموزش کارکنان در سال‌های گذشته شرایط اقلیمی و نبود امکان برگزاری کلاس‌ها به دلیل کوتاه شدن ساعت اداری جهت صرفه جویی انرژی بوده که با کمک اجرای آموزش‌های مجازی و الکترونیکی این مشکل مرتفع شد، و شاهد رشد چشمگیر مشارکت کارکنان در آموزش‌های ضمن خدمت بودیم، به نحوی که در ۶ ماهه اول امسال شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان و رشد ۲ برابری شاخص نفر ساعت اجراشده آموزش‌های ضمن خدمت در مدت مشابه پارسال بوده ایم.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده برای بهبود بستر آموزش کارکنان در ۶ ماهه دوم امسال تهیه ۱۰ عنوان محتوای آموزشی در قالب SCORM (مدل مرجع عناصر آموزشی اشتراک پذیر) استقرار سامانه LMS (سامانه مدیریت یادگیری) جهت آموزش‌های برخط، تهیه پنل پیامکی هوشمند و صدور گواهی نامه الکترونیک پایان دوره آموزشی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.