اجرای برنامه‌های عملیاتی شرکت گاز فارس در هفته ایمنی

همزمان با هفته ایمنی، با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث و ایجاد زمینه‌های مناسب برای آموزش همگانی، برنامه‌های مختلف عملیاتی، آموزشی، کاربردی و فرهنگی در شرکت گاز فارس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: برپایی دوره‌های آموزشی مدیریت ایمنی با هدف کاهش تعداد حوادث، برگزاری ۶ مانور آموزشی در شیراز و شهرستان‌های فارس، برپایی جلسات آموزش مجازی و نمایشگاه توسعه سیستم مدیریت ایمنی، آموزش و اطلاع رسانی موارد و مسائل ایمنی در اتوماسیون اداری و برگزاری مسابقه ویژه پرسنل شرکت گاز استان برخی از برنامه ها‌ی شرکت گاز فارس در هفته ایمنی است.

او، رعایت دستورالعمل‌های HSE در راستای صیانت از حقوق و سلامت نیروی کار را اصل تعیین کننده در راستای اجرای برنامه‌های استراتژیک شرکت گاز استان فارس اعلام و به حساسیت بالای فعالیت‌های امور HSE در پیشگیری از حوادث اشاره کرد.

حسینی، با بیان اینکه شرکت گاز فارس به عنوان تامین کننده بخش اعظم انرژی استان، برای حفاظت از جان و مال مردم موظف به انجام کار ایمن است اظهار داشت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر با رعایت الزامات ایمنی در اجرای پروژه ها، توسعه و تعمیرات شبکه و تجهیزات گازرسانی و فرهنگ سازی ضریب ایمنی در شرکت گاز استان فارس افزایش یافته است.

او با اشاره به رتبه بندی انجام گرفته HSE‌های شرکت ملی گاز در سال‌های اخیر گفت: شرکت گاز فارس با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین کنندگان توانمند خویش، با رعایت استاندارد‌ها و ضوابط فنی در بین شرکت‌های گاز استانی همواره رتبه‌های برتر را در بخش ایمنی کسب کرده است.

هفتم مهر به یاد رشادت‌های آتش نشانان پالایشگاه نفت آبادان در مهار حریق ناشی از بمباران هوایی نیرو‌های بعثی در سال ۱۳۵۷ و با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث به نام روز ملی ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار