کلاهبرداری میلیاردی با فروش عتیقه جات تقلبی در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از کلاهبرداری میلیاردی با فروش عتیقه جات تقلبی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی  شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گنبد کاووس قرار گرفت.

او افزود: طی بررسی‌های پلیس مشخص شد، متهمان پس از جلب اعتماد مالباخته، در قبال دریافت مبلغی هنگفت، تعدادی اشیاء عتیقه به وی فروخته اند که شاکی پس از چند روز متوجه شد همه آن‌ها تقلبی هستند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: اقدامات اطلاعاتی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام ماموران موفق شدند به سرنخ‌هایی از اعضای این باند ۳ نفره رسیده و طی هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس و پس از مشاهده مستندات موجود به کلاهبرداری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با شیوه فروش ۲۰۱ سکه و اشیاء عتیقه تقلبی اقرار کردند.

سرهنگ دادگر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، افزود: شهروندان از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.