استاندار کرمانشاه از پیگیری سه امتیاز برای کرمانشاه در جریان سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان خبر داد و گفت : ایجاد مرکز آموزش امدادگری و مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور و نیز تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه سه درخواست و پیگیری ما از همتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ما از رئیس جمعیت هلال احمر تقاضا داریم که با توجه به نیاز استان‌های غرب کشور و شرایط مناسب کرمانشاه، مرکز آموزش امدادگری هلال احمر‌های غرب کشور در این استان راه اندازی شود تا امکان خدمات دهی به استان‌های همدان، لرستان، ایلام و کردستان هم فراهم شود.

او با اشاره به پرحادثه بودن غرب کشور از جمله احتمال تکرار سیل و زلزله، گفت : لازم است مرکز تجهیزات هلال احمر غرب کشور در کرمانشاه دایر و تجهیزات فعلی افزایش پیدا کند.

بازوند به تجارب متعدد استان کرمانشاه در مدیریت زلزله و خدمت رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان اشاره و افزود: این استان می‌تواند میزبان مناسبی برای مرکز تجهیزات هلال احمر‌های غرب کشور باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: درخواست دیگر ما از رئیس جمعیت هلال احمر تاسیس داروخانه هلال احمر در کرمانشاه با هدف رفع نیاز‌های بخش زیادی از بیماران است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.