دادستانی قم اعلام کرد؛

ممنوعیت حضور فروشنده مرد در فروشگاه‌های لوازم آرایشی قم

صنف آرایشی و بهداشتی قم به منظور اجرایی شدن قانون حجاب و عفاف موظف به حضور فروشنده خانم با تایید اداره اماکن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دادستانی قم،حجت‌الاسلام و المسلمین غریب ،دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: با پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم متدین قم و حسب شکایات متعدد مردمی، لزوم حضور فروشنده زن در تمام فروشگاه‌های لوازم آرایشی قم، به سازمان صمت، اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قم ابلاغ شد.


او ضمن اشاره به تبعات و آسیب‌های جدی مرتبط با حضور فروشنده آقا در فروشگاه‌های تهیه ، توزیع و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی مرتبط با بانوان و حسب گزارش‌های واصله به حوزه دادستانی تاکید کرد: تمام صنوف آرایشی طبق بندهای ۹ و ۱۸ اساسنامه ضوابط داخلی اتحادیه صنف خرازان و صنوف وابسته استان و به منظور  اجرایی شدن بخش‌هایی از قانون حجاب و عفاف در سطح استان، موظف به حضور مباشر خانم با تایید اداره اماکن در فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان هستند.

این مقام قضایی تأکید کرد: در صورت تخلف واحدهای صنفی، حسب قانون با متخلفان برخورد و نسبت به اخطار کتبی و پلمب آن اقدام خواهد شد.


حجت الاسلام غریب اضافه کرد: مردم می‌توانند گزارش تخلف های صورت گرفته را به قرارگاه دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در دادسرای ساحلی و یا به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ در پیام‌رسان‌ ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
واقعا من با این که مادر دو تا بچه هستم خجالت می کشیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
احسنت عالی شد