لیگ برتر والیبال: نگاه سیرجانی‌ها به صدر/ آذر باتری به دنبال اولین پیروزی

هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری ۷ دیدار به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۶ پیگیری خواهد شد.

در این هفته تیم خاتم اردکان استراحت می کند.

آذر باتری ارومیه – شهداب یزد

تیم والیبال آذر باتری که تاکنون در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده امروز در ارومیه به مصاف شهداب مدعی خواهد رفت. در این دیدار دورنا‌های ارومیه به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستند. دومین نماینده ارومیه که باانگیزه‌ زیادی پا به لیگ برتر والیبال گذاشته تاکنون عملکرد خوبی نداشته، اما استراحت یک‌هفته‌ای برای این تیم یک فرصت بسیار خوبی بود تا خود را برای ادامه لیگ آماده کند. از سوی دیگر تیم شهداب یزد هم می‌داند که کار سختی در ارومیه برابر آذر باتری دارد.

هورسان رامسر – راهیاب ملل کردستان

نماینده کردستان که خود را باانگیزه نشان داده است امروز باید به مصاف تیم هورسان رامسری برود که هفته گذشته بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به خاتم اردکان واگذار کرده است. هورسان در حالی میزبان راهیاب ملل است که بازی هفته گذشته خود برابر نماینده اراک را با پیروزی پشت سر گذاشت تا اولین پیروزی در لیگ برتر را تجربه کند. ۲ تیم راهیاب ملل و هورسان هر کدام، یک برد دارند.

شهرداری قزوین – پیکان تهران

تیم‌های والیبال شهرداری قزوین و پیکان تهران در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر ۲ تیم هفته گذشته شکست‌ خورده‌اند. تیم پیکان  هفته‌های گذشته به دلیل کرونا برخی از نفرات خود را در اختیار نداشت. شاگردان مسعود آرمات که بسیار با انگیزه هستند می‌خواهند در این بازی خانگی دست‌پر از زمین خارج شوند تا شرایط خود در جدول را بهتر کنند. نکته جالب توجه این است که سرمربی هر ۲ تیم در رقابت‌های هفته گذشته به نحوه داوری‌ها اعتراض داشتند.

شهروند اراک – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال شهروند اراک که شرایط خوبی به دلیل مدیریت خود در هفته‌های ابتدایی نداشت قعرنشین جدول است، اما شواهد نشان می‌دهد این تیم از این بحران خارج شده و برای هفته‌های آینده شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد. تیم شهروند اراک که در این هفته میزبان آملی‌ها است سعی دارد تا اولین پیروزی خود را به دست آورد. یک برد می‌تواند این تیم را متحول کند. شاگردان عطایی هم که هفته گذشته به سختی از سایپا عبور کردند، در پی حفظ تداوم موفقیت‌های خود هستند.

فولاد سیرجان – شهرداری ورامین

تیم والیبال فولاد سیرجان با هدایت محمدرضا تندروان هواداران را شگفت زده کرده است. شاگردان تندروان در حال حاضر تنها تیم بدون باخت لیگ برتر والیبال هستند و با کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

تیم شهرداری ورامین با یک باخت و کسب ۱۰ امتیاز به دنبال برد در برابر فولاد سیرجان است تا بتواند شرایط خود در جدول را ارتقا دهد. به جرات می‌تواند گفت که این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال است.

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ارومیه

یکی دیگر از دیدار‌های تعیین کننده هفته پنجم دیدار سپاهان و شهرداری ارومیه است. ۲ تیم سپاهان و شهرداری ارومیه ۳ برد و یک باخت را تجربه و ۹ امتیاز کسب کرده اند و به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند. سپاهان و شهرداری ارومیه که هفته گذشته نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

سایپا – شهرداری گنبد

شاگردان عظیم جزیده که هفته گذشته موفق شدند سپاهان را در خانه شکست دهند باید به مصاف تیمی بروند که لیگ را با قدرت آغاز کرده است و تنها هفته گذشته در یک بازی نزدیک نتیجه را به شهرداری ارومیه واگذار کرد. سایپا در این دیدار باید برای بهتر شدن وضعیت خود پیروز شود، اما باید دید که شهرداری گنبد اجازه خواهد داد تا شاگردان مصطفی کارخانه عرض اندام کنند یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار