با حضور جمعی از مسئولان شورای فرهنگی دینی صنعت آب برق خوزستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله حسن زاده مسئول شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان گفت: ما مسئولان فرهنگی هرچه می‌گویم باید خود به آن نیز عمل کنیم و این نص صریح قرآن است و همه ما مسئولیت داریم با عملمان صیانت بخش مسائل فرهنگی باشیم.

او افزود: در زمان حضورآقای مرادی رتبه ما ارتقا پیدا کرده است و جای تقدیر و تشکر دارد، اما خوزستان بعد از تهران بیشتر مجموعه را در وزارت نیرو در بخش‌های فنی، تولید انرژی، صادرات برق، تعداد کارکنان شرکت‌ها، سد‌ها ووسایر مجموعه‌ها را دارا است و انتظار داریم در بحث فرهنگی هم در کشور دوم باشیم .

حسن زاده افراط و تفریط در کار‌ها را آفت دانست و بیان داشت: ما نباید افراط و تفریط کنیم بلکه باید مشورت و استفاده از نظرات و عقول دیگران را مورد توجه قرار دهیم.

مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان تصریح کرد: در هر دوره‌ای ابزار‌های مورد استفاده تغییر می‌کنند و همانگونه که در ابتدای انقلاب دشمنان با ترور فیزیکی ضربه خود را به کشور می‌زدند و امروز با استفاده از فضای مجازی به این کا ر مشغول هستند و تاثیر منفی آن از تروز فیزیکی هم بدتر است.

این مقام مسئول با اشاره به کاهش خاموشی و عبور موفقیت آمیز از پیک برق در اهواز گفت: ما مسئولان فرهنگی باید زحمات و تلاش دست اندرکارانی که دارند با همه مشکلات و تنگنا‌ها زمینه آسایش مردم را فراهم می کنند منعکس و مباحثی نظیر عدم قطعی برق در تابستان امسال را منعکس کنیم یعنی بخش فرهنگی به کمک روابط عمومی‌ها باید تلاش‌های صورت گرفته در راه توسعه و پیشرفت کشور را منعکس کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.