نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آنش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۴ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان ۴۱۲ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۰ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۳ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۴۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آنش نشانی همدان بیان کرد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شهرک مدنی، حریق مخروبه در جولان و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان شریعتی و شهرک الوند بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان شریعتی و شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در منزل در نظربیگ، نجات حیوانات در صدف، مهار حیوانات در بلوار ارم، و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی از سوی آتش نشانان به انجام رسید.

او گفت: در این عملیات‌ها ۵ نفر هم با همت آتش نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار