توضیحات نماینده مجلس درباره پخش فیلم سردار سلیمانی در صحن علنی

عضو کمیسیون اجتماعی درباره پخش فیلمی از سردار سلیمانی و رزم حسینی در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات نماینده مجلس درباره پخش فیلم سردار سلیمانی در صحن علنیبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بررسی برنامه‌های دومین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و رأی اعتماد به علیرضا رزم حسینی، فیلمی در صحن علنی پخش شد که فریاد اعتراض نمایندگان را بلند کرد.

علی اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی فیلمی را در نمایشگرها منتشر کرد که در آن، رزم حسینی در جلسه‌ای، کنار سردار حاج قاسم سلیمانی قرار داشته است. گفته می‌شود فیلم یاد شده برای سال ۹۵ بود و شهید سلیمانی از استاندار وقت کرمان، رزم حسینی تعریف می‌کند.

عنابستانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه رزم حسینی در لشکر ثارالله جانشین سردار سلیمانی بوده است، گفت: برخی در گفته‌هایشان اظهار داشتند که وزیر پیشنهادی زمانی جانشین سردار سلیمانی بوده و ارتباطی به حالا ندارد. این ایراد باعث شد تا اثبات کنم در روزهای پایانی استانداری رزم حسینی در کرمان، عملکرد و رفتارش از سوی سردار سلیمانی تأیید شده است و شبهه برطرف شود.

او با اشاره به اتهام‌های وارد شده به رزم حسینی در صحن علنی مبنی بر فساد اقتصادی توضیح داد: اتهام باید اثبات شود و این موضوع، ناشی از گفته‌های یک فعال زرد فضای مجازی است. صرف شرکت داشتن، دلیلی بر فساد نیست.

عنابستانی گفت: من هم با وزیر هزار میلیاردی مخالفم، اما کسی باید نکوهش شود که از ابتدای انقلاب وزیر و وکیل بوده و الان چند هزار میلیارد سرمایه دارد.


بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: رزم حسینی از سال ۶۷ به بخش خصوصی رفته، کار تولیدی را بدون رانت سیاسی انجام داده  و ۳۵ هزار شغل ایجاد کرده است. این چنین سرمایه داشتن بد نیست.

او اظهار کرد: من با پخش فیلم موافق نبودم، اما پس از بیان آن اظهارنظرها، آن را پخش کردم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۰۰:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ای لعنت خدا بر شماهایی که میخواهید از شهید سلیمانی بهره مندی سیاسی بکنید . آقای عنابستانی چنانچه فساد رزم حسینی اثبات شود شک نکن تو و چند نفر دیگر از درون همین مجلس باید پابپای ایشان مجازات بشید .
آخرین اخبار