رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ملی‌پوش مهابادی که در مسابقات بین‌المللی قایقرانی بادبانی فرانسه شرکت کرد و به مقام نخست رسید حالا فرصت حضور در مسابقاتی دیگر که به میزبانی سنت تروپز برگزار می شود را کسب کرد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: احمد احمدی ورزشکار مهابادی به عنوان ملی‌پوش قایقرانی بادبانی کشور  به همراه چند ورزشکار دیگر در رقابت‌های قایقرانی بین المللی فرانسه شرکت کرد و به مقام نخست رسید.

مصطفی پور افزود: این ورزشکار که با حضور در اروپا خود را برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۱ توکیو آماده می‌کند پس از اینکه از حضور در رقابت‌های آلمان بازماند، به فرانسه رفت و در مسابقه‌ای به میزبانی این کشور شرکت کرد.

او ادامه داد: احمدی که تمرینات خود را در اسپانیا انجام داد و با شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور بود حالا با باز شدن مرز‌ها در قاره سبز فرصت حضور در مسابقات را دارد و از امروز نیز در یک رقابت دیگر به میزبانی سنت تروپز شرکت می‌کند که این مسابقه تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: این ورزشکار تاکنون در مسابقات قایق‌های کلاسیک به عنوان جام پاییز که توسط باشگاه یات کلاب فرانس پاریس، یکی از مهمترین باشگاه‌های قایقرانی دنیا برگزار شد،  شرکت کرده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.