رضایی: تمام امکانات لازم را برای ورزشکاران معلول فراهم کردیم

رئیس انجمن پارادو و میدانی درباره مرحله اول رکورد گیری از ورزشکاران این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

بهمن رضایی رئیس انجمن پارادو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه اولین دوره رکورد گیری مسابقات دو و میدانی جانبازان کشور بیان کرد: با توجه به مجوز‌های وزارت بهداشت مبنی بر اینکه ورزشکاران دو و میدانی در فضای باز می‌توانند به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند، بچه‌ها از خرداد ماه تمرین را شروع کردند. با توجه به اینکه ورزشکاران آمادگی لازم را نداشتند تصمیم گرفتیم اولین مرحله رکورد گیری را در دهه اول مهر برگزار کنیم که با حضور ۴۲ ورزشکار ۳۷ آقا و ۵ خانم امروز به پایان خواهد رسید.

رضایی در ارتباط با اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در این مسابقات عنوان کرد: بعد از دریافت مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری این مسابقات سعی کردیم تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و بچه‌ها را برای این رکورد گیری آماده کنیم.

رضایی در ارتباط با زمان برگزاری این مسابقات و بعضی انتقادات نسبت به امکانات قرار گرفته در اختیار ورزشکاران گفت: ما می‌توانستیم این مسابقات را زود‌تر برگزار کنیم، اما تصمیم گرفتیم به ورزشکاران فرصتی داده شود تا با آمادگی کامل در این رکورد گیری شرکت کنند. درباره امکانات هم این انتقادات اشتباه است. تمام وسایل دارای استاندارد است.

رضایی در ارتباط با مرحله دوم این انتخابی عنوان کرد: مرحله دوم این رکورد گیری ۱۴ اسفند ماه برگزار می‌شود. این مرحله زیر نظر IPC و نماینده آن‌ها برگزار خواهد شد. ما رکورد‌های سوم سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ رنکینگ جهانی را به تمام استان‌ها ابلاغ کرده و هر ورزشکاری به این رکورد‌ها دست پیدا کند زیر نظر فدراسیون به اردو‌های ملی دعوت خواهد شد.

او درباره برنامه‌ها این انجمن برای حمایت از ورزشکاران گفت: ما تلاش می‌کنیم که به همراه اسبقیان ریاست محترم فدراسون به تمام قول ها‌ی خودمان در ارتباط با برطرف کردن مشکلات ورزشکاران عمل کنیم و روز به روز تا مسابقات پارالمپیک وضعیت بهتری را برای ورزشکاران فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار