رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

وقوع ۵۵ درصد از تصادفات جاده‌ای استان ایلام در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها

سرهنگ همتی زاده گفت: برابر تحلیل‌های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده‌ای در ۶ ماهه اول سال جاری، ۵۵ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها به وقوع پیوسته است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: بیشترین علت وقوع حوادث جاده‌ای، عجله و شتاب بی مورد و همچنین خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی بیش از حد مجاز از سوی تعدادی از رانندگان جاده‌ای با هدف سریع رسیدن به مقصد رخ داده است.

او ادامه داد: در تحلیل‌های صورت گرفته بیشترین تصادفات مربوط به گروه‌های سنی بین ۲۴ تا ۳۰ سال بوده که این موضوع بیانگر پایین بودن سن رانندگان مقصر حادثه که نشان از عجله و شتاب بی در حین رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: پلیس راه استان مصمم است در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و حفظ امنیت جاده‌ای با رانندگان خاطی که توجهی به قوانین و مقررات نداشته و خط قرمز پلیس را رعایت نمی‌کنند برابر قانون رفتار کند.

همتی زاده به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی با تمرکز کافی و بدور از هر گونه عجله و شتاب بی مورد در جاده‌ها رانندگی کنند و بدانند که حوادث رانندگی همیشه در کمین رانندگان بی احتیاط است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.