کرونا همچنان در اروپا می‌تازد؛

وضعیت شیوع کرونا در فرانسه در آستانه هشدار حداکثری است

آمارهای چند روز اخیر از میزان ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در فرانسه نشان می‌دهد که همه شاخص‌ها در این کشور قرمز است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس ۲۴، بر اساس آماری که به تازگی در مورد بیماری همه گیر کرونا منتشر شده، همه شاخص‌ها در فرانسه قرمز است.

پس از گوادلوپ، مارسی و اکس-آن-پرووانس، اوضاع در کلان شهر پاریس و حومه آن نیز قرمز شد و پایتخت فرانسه نیز به زودی به آستانه هشدار حداکثری در خصوص شیوع ویروس کووید-۱۹ می‌رسد‎.

از این رو، منطقه کارلت محدودیت‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد. قرار است در ساعات آینده دولت در این باره صحبت کند. در بیست و چهار ساعت گذشته در فرانسه ۸۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند. از یک هفته پیش تا کنون نیز ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند؛ به طوری که فقط در یک روز ۱۶۵ نفر در بیمارستان بستری شدند.

در حال حاضر ۳۳ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۳۴ نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد یک میلیون و ۱۲ هزار و ۷۴۳ نفر جان باخته و ۲۵ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۶۱۷ نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار