فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان از راه اندازی نمایشگاه توانمندی‌های امنیتی و دفاعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارزش و خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی نمایشگاه توانمندی‌های امنیتی و دفاعی در این شهرستان برپا شد.

او با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های امنیتی و دفاعی با همکاری گردان امام رضا (ع) و گردان امام علی (ع) در محل سالن ۹ دی راه اندازی شده است، افزود: این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه برای بازدید عموم شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان دایر است.

نمایشگاه توانمندی‌های امنیتی و دفاعی میزبان شهروندان هندیجانی

قاسمی اظهار داشت: خاطرات رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نشان از ایستادگی ملت ایران مقابل حزب بعث عراق و آمریکا و کشور‌هایی که این رژیم را با همه سلاح‌های جنگی کمک کرده بودند است و افتخار ایستادگی و مقاومت در زمان جنگ تحمیلی نصیب جوانان و نوجوانانی و حتی افراد سالخورده شد که با همه قدرت و به عشق دفاع از وطن و خاک ایران در جبهه‌های جنگ و عملیات مختلف دلاورانه جنگیدند و نه تنها اجازه ندادند وجب از خاک کشور به تصرف دشمن بلکه درآید، بلکه آن را سرنگون کردند.

نمایشگاه توانمندی‌های امنیتی و دفاعی میزبان شهروندان هندیجانی

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.