در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جشن «ایران مهربان» فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن «ایران مهربان» در فروردین ماه سال آینده با هدف افزایش سرانه‌ پرداختی به فرزندان محسنین و ایتام خبر داد.

علیرضا عسکریان معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: «طرح کارمند یک حامی» کمیته امداد در راستای جشن ایران مهربان است که بزرگترین اتفاق ملی ما در حوزه ایتام و محسنین محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه جشن ایران مهربان قرار است فروردین ماه سال آینده برگزار شود، گفت: ما در این جشن می‌خواهیم اعلام کنیم فرزند یتیم و محسنین بدون حامی نداریم.

عسکریان افزود: ما می‌خواهیم در این جشن سرانه‌ پرداختی به فرزندان محسنین و ایتام را تغییر دهیم.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در حال حاضر سرانه پرداختی به هر فرزند یتیم و محسنین توسط مردم ۴۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: ما در جشن ایران مهربان می‌خواهیم این رقم را به ماهانه ۷۰۰ هزار تومان برسانیم.

او گفت: دولت پای کار آمده است و اولین جلسه آن با حضور معاون اول رئیس جمهور و ۲۵ استاندار برگزار شد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: تفاهم نامه شفاهی با بسیج حوزه کارمندی و وزارتخانه‌ها منعقد شده است که ۵۰۰ هزار حامی با کمک آن‌ها جذب شوند.

عسکریان با بیان اینکه هدف از این جشن افزایش سرانه پرداختی به ایتام و محسنین و دارای حامی بودن همه ایتام و محسنین کشور است، افزود: هموطنان می‌توانند با پرداخت کمترین مقدار پول، حامی شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار