استاندار یزد:

تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود/ مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند

طالبی گفت: در حال حاضر عموم مردم جامعه به حساسیت های شغل آتش نشانی پی برده اند و قدردان زحمات آن ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد در جمع آتش نشانان با اشاره به سختی های شغل آتش نشانی، گفت: در فضای امروز جامعه عموم مردم به حساسیت های این شغل  پی برده اند و قدردان زحمات آن ها هستند.

او با بیان اینکه در بعضی از موارد می توان تهدید ها را به فرصتی برای توسعه تبدیل کرد، اظهارداشت: اتفاقات ناگوار و حوادثی که به وجود آمده، فرصت مناسبی را برای رفع کمبود ها، افزایش تجهیزات و امکانات مورد نیاز آتش نشانان فراهم آورده است.

طالبی اظهار داشت: این فرصت‌ها باعث شد تا برای توسعه آموزش‌های عمومی به مردم و همچنین آموزش‌های تخصصی به آتش نشانان گام موثری برداشته شود.

استاندار یزد تصریح کرد: حادثه پلاسکو باعث شد مردم با خطرات و حوادثی که آتش نشانان با آن درگیر هستند، آشنا شوند که این موضوع خود مقدمه ای برای انجام کارهای مهم در این حرفه را ایجاد کرد.

او ادامه داد: یکی از جا‌هایی که باید مورد توجه و حمایت ویژه شهرداری ها قرار بگیرد، مجموعه آتش نشانی است.

طالبی با اشاره به اینکه آتش نشانی شغل پر استرس و خظرناکی است، گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد توجه خیلی خوبی به ارتقاء جایگاه آتش نشانان شده و در بعضی بخش‌ها از جمله آموزش و تامین امکانات مورد نیاز کار‌های خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار