آمادگی رسانه ملی برای هرگونه تعامل با پلیس

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به فراوانی خصایص ممتاز پلیس، صلابت، اقتدار و مردم‌داری را از مهمترین آن‌ها برشمرد و از آمادگی رسانه ملی برای هرگونه تعامل با آن‌ها در راستای پیشگیری و کاهش جرائم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین امیری مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه گفت : امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات خستگی ناپذیرانه ماموران پلیس است که با همه وجود در حال خدمت به مردم هستند.

او گفت : ماموران پلیس در عین حال که با مجرمان بسیار مقتدرانه برخورد و اجازه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به آن‌ها نمی‌دهند با مردم بسیار مهربانانه رفتار و رافت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

امیری با اشاره به وجود معضلات اجتماعی موجود در جامعه نظیر حاشیه نشینی و اعتیاد افزود: وجود این معضلات که خود زمینه ساز بسیاری از جرائم هستند کار پلیس را سخت‌تر و زحمات ان‌ها را مضاعف‌تر کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم است که در همین راستا متولیان فرهنگی و دستگاه ذی ربط لازم است به یاری نهاد‌های نظامی مانند پلیس بیایند.

او از آمادگی کامل صداوسیمای کرمانشاه برای هرگونه همکاری با پلیس به منظور آگاه سازی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم خبر داد و ادامه داد: می‌توان با تولید برنامه‌های مناسبتی و پخش کلیپ‌هایی در رسانه ملی و همچنین استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه انتظامی از وقوع بسیاری جرائم جلوگیری کرد.

امیری گفت: در استان کرمانشاه بیش از ۷۰ نهاد متولی کار‌های فرهنگی هستند که اگر همه دست به دست هم داده و نسبت به موضوع پیشگیری از وقوع جرم حساسیت‌های لازم را داشته باشند قطعا نتایجی دست خواهد داد که در نهایت به نفع جامعه ما خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه راه اندازی برنامه شهروند - خبرنگار را یکی از اقدامات انجام شده این مرکز در راستای شناسایی آسیب‌ها و مشکلات عنوان کرد و گفت: این برنامه توانسته در شناسایی مشکلات بسیاری محلات کمک زیادی کند و از همین رو قصد داریم تا این برنامه را در سطح شهرستان‌های استان نیز اجرا کنیم.

او افزود: تولید برنامه‌های فاخر و تاثیرگذار برای امنیت بخشی به جامعه و آگاه سازی شهروندان موضوعی است که حتما صداوسیما با همکاری پلیس به آن خواهد پرداخت.

امیری با مطلوب ارزیابی کردن امنیت فعلی استان کرمانشاه از تلاش‌های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: با قدردانی از همه متولیان نظم و امنیت که در گذشته برای کرمانشاه زحمت کشیدند لازم است به صورت ویژه از سردار جاویدان که توانسته امنیت بسیار خوبی ایجاد کند قدردانی کنم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار