موج سواری شبکه‌های ضدانقلاب در پرونده خودکشی امیرحسین مرادی/ وقتی تیر دشمن به هدف نمی‌خورد

طی چند روز گذشته پدرامیرحسین مرادی از محکومین حوادث آبان ماه ۹۸ دست به خودکشی زد که رسانه‌های ضد انقلاب بر روی این موضوع مانور دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پدر امیر حسین مرادی یکی از محکومین حوادث آبان ۹۸ به دلیل فشار‌های رسانه‌های خارجی دست به خودکشی زد که این اتفاق واکنش فعالین توییتر را به دنبال داشت.

نکته‌ای که در این میان می‌توان به آن اشاره کرد این است که قوه قضاییه رعایت قانون را فصل الخطاب دانسته و رییس قوه قضاییه طی حکمی دستور دادرسی‌ دوباره را صادر کرد.

اما موج سواری ضد انقلاب و اجرای این مفهوم به خانواده این فرد که فرزند شما درصف اعدامین قرارد دارد جو سنگینی را براین خانواده حاکم کرد.


بیشتر بخوانید


‏ضد انقلاب دنبال طعمه برای موج سواری

قدرت اله نیا صادق، از فعالان سیاسی گفت: انقلاب اسلامی از همان آغاز شکل گیری با دشمنانی مانند آمریکا روبه رو بوده است که در این راه از هیچ تلاشی برای نابودی و زمین زدن ایران دریغ نکرده است.

وی اظهار کرد: بودجه‌های کلان و برنامه‌های متعددی در طول سال‌های مختلف برای مبارزه با انقلاب اسلامی توسط بیگانگان در نظر گرفته شده است که هر کدام با درایت رهبر انقلاب و هوشیاری ملت با شکست مواجه شده است.

نیا صادق بیان داشت: در طول سال‌های اخیر دشمن حضور جدی تری در حوزه جنگ نرم عملیات روانی داشته و از هر ابزاری برای برانگیختن احساسات مردم و تجمعات استفاده می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: در حالی که اصلی‌ترین نیاز‌های مردم رسیدگی به مسئله اقتصاد و معیشت و همچنین توجه به تولید ملی است، ضد انقلاب با وارد کردن مسائل حاشیه‌ای سعی در برهم زدن آرامش عمومی جامعه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور هم صدا با عناصر ضد انقلاب هستند که باید مورد توجه نهاد‌های امنیتی قرار گرفته و با آن‌ها برخورد صورت گیرد در این میان نقش سلبریتی‌ها در همسویی با ضد انقلاب پر رنگ‌تر است و شایسته برخورد هستند.

وی ادامه داد: دولت آمریکا هزینه گزاف ۵۵ میلیون دلاری برای مقابله با ایران در نظر گرفته، این در حالی است که این کشور از لحاظ اقتصادی دچار بحران شده است.

این تحلیلگر سیاسی بیان داشت: این کشور در تلاش هستند با شکستن قوانین اسلامی، جامعه را به سمت ایجاد تنش و نا امنی هدایت کند تا ملت در برابر خواسته‌های آنان تسلیم شود که نمونه این قضیه در موضوع نوید افکاری و امیرحسین کریمی نمایان است.

نیا صادق ادامه داد: خودکشی پدر امیر حسین مرادی هم مهر تاییدی بر این موضوع است که برای سرپوش گذاشتن روی ناکامی‌های خود در منطقه در تلاش هستند تا از روش‌های دیگری استفاده کنند.

وی افزود: آمریکا و حامیانش در طول سال‌های مختلف جنایت‌های زیادی انجام داده و حتی در حق مردم خود هم ظلم کرده اند که جامعه بین الملل باید از خواب زمستانی بیدار شده ودر مقابل امثال آمریکا بایستند.

وی بیان داشت: البته عده‌ای در داخل کشور که هم صدا با آمریکا هستند هم باید بدانند که در خصوص امنیت خود با هیچ کشوری شوخی نداریم و کسانی که مرتکب قتل یا جنایت در جامعه شوند طبق قانون باید آنان برخورد صورت گرفته و اگر لازم شد اعدام شوند تا آرامش جامعه به هم نخورد.

این تحلیلگر سیاسی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در خصوص افرادی در داخل کشور مانند برخی سلبریتی‌ها که هم صدا با ضد انقلاب هستند اقدامی قاطع صورت بگیرد و بر طبق قانون مجازات شوند.

استکبارباهویت انقلاب اسلامی مخالف است

فارس زارع منش تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق نیات خود در زمینه‌های مبارزه با ولایت فقیه، مبارزه با اسلام و تشیع، مبارزه با نفوذ و تاثیرگذاری ملت ایران و نهایتا مقابله با پیشرفت ملت ایران و وابسته کردن این ملت در سایه تحولات فکری و علمی، جهانی شدن و تکنولوژی‌های مدرن، پیشرفت علمی و تکنولوژی رویکرد نرم را برای مبارزه با ملت ایران طراحی کند.

وی اظهار کرد: در این حمله نرم فرهنگ و فکر مردم مورد هجمه گسترده قرار می‌گیرد که در این زمینه فرهنگ ملی و دینی جامعه به حاشیه رانده و فرهنگ مهاجم جایگزین آن می‌شود، ‏آنچه که میتواند شرایط کشور در همه زمینه‌ها را به ثبات برساند همراهی و همدلی مردم وتوجه نکردن به دروغ پردازی گروه‌های تفرقه افکن معاند هست.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به شکست جریان رسانه‌ای ضد انقلاب در سوء استفاده سازمان‌دهی‌شده از حادثه خودکشی پدر امیرحسین مرادی علیه نظام، گفت: این فرد از معترضان آبان ماه سال ۹۸ بود که با وجود موافقت دیوان عالی کشور با بررسی مجدد پرونده امیرحسین مرادی و توجه ویژه رییس دستگاه قضا قرار گرفت.

زارع منش با اشاره به اینکه ‏ضد انقلاب دنبال طعمه برای موج سواری رسانه‌ای علیه نظام هستند؛ و برای اینکار از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند، ادامه داد: زمانی که بخاطر رافت اسلامی و با ورود شخص رئیس قوه عدلیه مجرمی (علیه امینت کشور) را از پای چوبه دار بر می‌گردانند، بخاطر فشار‌های خناسان خارجی پدری تاب از دست داده خودکشی می‌کند.

‏وی ادامه داد: وقتی در فضای مجازی کشور مدیریت به درستی انجام نشود خیلی‌ها بخاطر این سهل انگاری قربانی می‌شوند و امنیت روانی کشور ضربه می‌خورد، شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود که البته قطعاً مرگ یه انسان برایشان اهمیتی ندارد هدف ایجاد بی نظمی وآشوب در کشور است.

وی اظهار کرد: افزایش بدبینی و ناامیدی در قشر‌های مختلف جامعه و نفوذ و تاثیرگذاری در مطبوعات و رسانه‌ها از جمله اهدافی است که در این فرایند دنبال می‌شود و بهره‌برداری از قشر‌ها و اصناف مختلف در جامعه بویژه قشر‌ها و جریانات دانشگاهی، اقوام و اقلیت‌ها و هدایت، حمایت و بهره‌برداری از گروه‌های ضد انقلاب و تأثیر‌گذاری و اختلال در امور اقتصادی به عنوان راهبرد‌های این بخش شمرده می‌شود.

زارع منش گفت: در واقع گردانندگان رسانه‌های ضدانقلاب به همراه همکاران خارج‌نشین خود و با عقبه مالی فراوان که از کشور‌های اروپایی تامین می‌شود در حال رصد جریان خبری کشور فضا را برای نیل به مقاصد دشمنان انقلاب اسلامی فراهم کنند.

منبع: ایلام بیدار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.