فرماندار میامی خبرداد؛

تولید ۳۷ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان در میامی

ملایری با بیان اینکه ۳۷ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان در میامی تولید می شود گفت: باید مسئولان استانی توجه بیشتری به منابع آب میامی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد ملایری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه با بیان اینکه ۳۷ درصد محصولات کشاورزی استان سمنان در میامی تولید می‌شود، بیان کرد: در زمینه کشاورزی عملکرد مناسبی در شهرستان میامی وجود دارد، اما در خصوص طرح تعدیل آب نیاز است که مدیران استانی با کشاورزان شهرستان میامی به عنوان قطب کشاورزی استان سمنان همراهی بیشتری داشته باشند.

او با بیان اینکه میامی در زمینه سیستم‌های نوین آبیاری نیز پیشتاز است، افزود: بررسی چگونگی تعدیل پروانه‌های بهره‌برداری آب‌های کشاورزی و مشکلات آب شرب روستا‌های فرومد، باغچه و نام‌نیک با حضور مسئولان برگزار شده و امیدواریم در زمینه تأمین آب عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

فرماندار میامی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه آب شرب روستای عباس‌آباد هرچه زودتر تأمین شود و اداره آب و فاضلاب شهرستان ملزم به تدوین برنامه خود در این خصوص است، تاکید کرد: داشتن آب باکیفیت توقع به‌حق مردم است و اداره آبفا و منابع آب باید در اسرع وقت پیگیر صدور مجوز‌های لازم در این زمینه باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار