حضور ۱۱۲ ورزشکار در مسابقات دوومیدانی لیگ نخل طلایی اهواز

 رقابت‌های دوومیدانی لیگ نخل طلایی با حضور برترین‌ها در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابت‌های دوومیدانی لیگ نخل طلایی  با حضور ۱۱۲ شرکت کننده خوزستانی در قالب ۱۲ تیم برگزار شد که در نهایت تیم ایذه با ۶۵ امتیاز اول شد و تیم‌های شهید منجزی گتوند با ۵۴ امتیاز و ایده پردازان اهواز با ۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

سعید پویا دبیر هیئت دوومیدانی خوزستان گفت: اولین دوره مسابقات دوومیدانی لیگ نخل طلایی در رده سنی نونهالان و نوجوانان در اهواز برگزار شد و برترین‌های این رشته برای شرکت در رقابت‌های کشوری که اوایل آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

او افزود: کیفیت رکورد‌های دوندگان بسیار خوب بود و با توجه به شیوع بیماری کرونا فکر نمی‌کردیم که دوندگان استان بتوانند این رکورد‌ها را ثبت کنند، اما با برنامه‌ریزی هیئت‌های شهرستانی این مهم محقق یافت و امیدوارم شاهد درخشش دوندگان خوزستانی در میادین کشوری باشیم.

پویا ادامه داد: ما در مرحله اول لیگ باشگاه‌های کشور با همین دوندگان شرکت کردیم و توانستیم در بین ۳۱ تیم شرکت کننده مقام سوم تیمی را به خود اختصاص دهیم که امیدوارم با حمایت و درایت مربیان و ورزشکاران خوزستانی بتوانیم جایگاه خود را ارتقا داده و نایب قهرمان این مسابقات شویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار