ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به سوگواره شعر مشق دلدادگی

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به اولین سوگواره استانی شعر عاشورایی و دفاع مقدس با عنوان مشق دلدادگی خبر داد.

رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره، از ۱۱ شهرستان استان آثار متعددی ارسال شد که داوری آن‌ها به زودی انجام خواهد گرفت.

او با اشاره به اهدای مبلغ ۵ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر به ۲۰ نفر از منتخبین بخش اصلی افزود: به دو نفر از منتخبین بخش ویژه و دو نفر از منتخبین بخش جانبی نیز لوح تقدیر به همراه ۵ میلیون ریال اعطا می‌شود.


بیشتر بخوانید


رمضانی با اشاره به این که اشعار برگزیده در کتابی چاپ و به منتخبین اهدا خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود کشور به علت شیوع بیماری کرونا، احتمال برگزاری اختتامیه سوگواره به صورت مجازی وجود دارد.

آشنایی شیفتگان فرهنگ متعالی عاشورا با سیره، فضائل و صفات بارز امام حسین (ع)، اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس در سطوح مختلف جامعه، شناسایی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر فرهنگی مرتبط با عاشورا از جمله اهداف این سوگواره است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.