خواجوی: وچان برای کسب قهرمانی لیگ این فصل فوتبال بانوان مصمم است

دروازه بان ملی پوش تیم وچان گفت: بازیکنان خوبی به تیم وچان کردستان اضافه شدندو همه برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ تلاش می‌کنیم.

زهرا خواجوی دروازه بان ملی پوش تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمرینات تیمی ما آغاز شده است و باشگاه و کادرفنی تمام تلاششان را کردند تا امکانات خوبی در اختیار ما قرار گیرد. خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و شروع تمرینات بعد از چند ماه باعث شده که آمادگی بازیکنان تا حدودی پایین بیاید. در حال حاضر تیم در حال انجام تمرینات بدنسازی است و زمان می‌برد تا تیم به اوج آمادگی خودش برسد.

او تصریح کرد: باتوجه به تمرینات تیمی و امکاناتی که باشگاه در اختیار ما قرار داده است، در روز‌های آتی شاهد اتفاقات خوبی هستیم. سال گذشته در لیگ برتر فوتبال بانوان دوم شدیم و در این فصل بازیکنان خوبی به ترکیب تیم ما اضافه شدند که جزو بهترین بازیکنان ایران هستند.

خواجوی افزود: با اضافه شدن بازیکنان خوب به ترکیب تیم، سطح فنی تیم بالا رفته است و همه برای کسب جام قهرمانی لیگ این فصل بانوان یکدل هستیم. متاسفانه هنوز تاریخ برگزاری رقابت‌های فوتبال بانوان مشخص نشده است، اما احتمال اینکه مسابقات این فصل را به صورت گروهی برگزار کنند زیاد است. این شیوه برگزاری بازی‌ها باعث مصدومیت و آسیب بازیکنان می‌شود و برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده باعث پائین آمدن سطح لیگ می‌شود.

دروازه بان تیم وچان کردستان در ادامه گفت: فوتبالیست‌های خانم ایرانی که خارج از کشور توپ می‌زنند، نماد فوتبال بانوان ایران هستند و هرقدر آن‌ها خوب کار کنند باعث می‌شود فوتبال بانوان ما موردپسند سایر تیم‌ها قرار بگیرد و بیشتر سمت تیم‌های ملی ما و لیگ‌های داخلی بیایند تا بازیکنان بیشتری دیده شوند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار