پاییز قم تابستانی می شود

به گفته کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم هوای استان از امروز تا سه روز آینده گرم‌تر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، قاضی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: هوای قم از روز دهم مهرماه تا سه روز آینده گرم‌تر خواهد شد و حداکثر به ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

اوافزود: اوایل هفته آینده روند افزایش دمای قم را در پیش داریم و از روز یکشنبه مجددا دما کاهش پیدا می‌کند.

قاضی اضافه کرد: اواخر هفته آینده سیستم فعالی از استان خواهد گذشت و بارشی بیشتر از شب گذشته به ثبت خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم عنوان کرد: دمای هوا در اواخر هفته آینده به کمتر از ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید و پس از آن روند دمای استان کاهشی خواهد بود.

او بیان کرد: در چند روز آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر و دمای امروز ۲۹، فردا ۳۱ و پس‌فردا ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته قاضی، حداقل دمای امشب و فرداشب به ترتیب ۱۲ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: دیشب در ایستگاه‌های دستجرد، سلفچگان و کهک به ترتیب ۰.۴، ۰.۷ و ۲ میلی‌متر بارندگی به ثبت رسید.

او افزود: همچنین در روستا‌های ساریه خاتون و طایقان واقع در بخش سلفچگان به ترتیب ۳.۷ و ۳.۱ میلی‌متر و در روستای کرمجگان بخش کهک نیز ۲.۵ میلی‌متر بارندگی ثبت شده است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.qommeteo.ir مراجعه کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار