راهیابی دانش آموزان اهوازی به مرحله سوم المپیاد سلول‌های بنیادی  

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، از راهیابی دانش آموزان این ناحیه به مرحله سوم المپیاد سلول‌های بنیادی و کارآفرینی خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرورش تفکر، خلاقیت و کارآفرینی در دانش آموزان و شناسایی دانش آموزان خلاق و پرورش صحیح تفکر خلاق آنان از اهداف برگزاری  المپیاد سلول‌های بنیادی و کارآفرینی است و دانش آموزان اهوازی به مرحله سوم این المپیاد راه یافتند.

او  با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی،   آشنایی دانش‌آموزان با زمینه‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی  و کمک به خلق دانش، محصول، خدمت و ثروت از فعالیت‌های پژوهشی از اهداف برگزاری این المپیاد عنوان کرد.

معتوکی  با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه ۴ اهواز به مرحله سوم المپیاد راه یافتند، ادامه داد: این آزمون در سه مرحله و دو بخش ۱۰۰  و ۲۰۰ امتیازی به صورت فردی و تیمی برگزار می‌شود که محمد حسن فلاحت دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان شهید بهشتی  توانست به مرحله سوم المپیاد کارآفرینی و همچنین دانش آموز سید محمد سینا آل محمد به مرحله سوم المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان کسب این موفقیت را به کلیه دانش آموزان، اولیاء و  جامعه فرهنگی تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار