فرماندار امیدیه:

محدودیت‌های کرونایی به امیدیه بازگشت/ باشگاه و مراکز آموزشی تعطیل شدند

رفیعی با اشاره به بازگشت محدودیت‌های کرونایی در امیدیه به دلیل ساده انگاری مردم گفت: باشگاه‌ها و مراکز آموزشی حق فعالیت ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه با اشاره به بازگشت محدودیت‌های کرونایی به این شهرستان گفت: ساده انگاری و بی توجهی مردم به رعایت نکات بهداشتی پس از اعلام وضعیت سفید در خوزستان، سبب شد وضعیت بسیاری از شهرستان‌های استان قرمز شود.

او افزود: شهروندان باید خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به منظور حفظ سلامتی و مصون ماندن خود خود، خانواده و سایرین از این بیماری رعایت کنند.

رفیعی درخصوص اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی و ابلاغیه استانداری مقرر شد که پارک‌ها، مؤسسات آموزشی و باشگاه‌ها تعطیل شوند و به همین منظور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز مکاتبات لازم را نهایی و اطلاعیه تعطیلی مراکز مذکور را به فرمانداران و شهرداران ابلاغ کرد.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تجمعات و رفت‌وآمد‌ها باید چراغ پارک‌ها خاموش شوند و نیروی انتظامی نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی استان خوزستان و شهرستان آئین سیاسی عبادی نماز جمعه و همچنین اقامه نماز به صورت جماعت تا پایان وضعیت قرمز برگزار نخواهد شد و در این رابطه مکاتبات و نامه‌نگاری‌ها از سوی استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه با امضای او ابلاغ شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.