امام جمعه زاهدان:

جامعه حوزوی با نیت مجاهدت در راه خداوند خدمت کند

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: جامعه حوزوی باید بهترین خدمت را با خالصانه‌ترین نیت یعنی نیت مجاهدت در راه خدا انجام دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در گردهمایی طلاب و روحانیون زاهدان که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد اظهار داشت: ما در حوزه‌های علمیه از بهترین کار، ابزار، سرمایه، هدف و صاحب کار برخوردار هستیم.

امام جمعه زاهدان افزود: تعلیم، تربیت، تحصیل و تهذیب جز بهترین کارها؛ آیات قرآنی و احادیث نورانی جز بهترین ابزارها؛ جان و دل‌های مردم جزء بهترین سرمایه‌ها؛ درک صحیح معارف اسلام ناب محمدی (ص) و نشر آنها، جزء بهترین اهداف و حضرت ولیعصر(عج) بهترین صاحب کار در حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری حداکثری جامعه حوزوی از توان خویش، ادامه داد: ما باید بهترین خدمت را با خالصانه‌ترین نیت یعنی نیت مجاهدت در راه خدا را در حوزه‌های علمیه انجام دهیم.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه همیشه جبهه حق در تقابل با جبهه باطل از لحاظ امکانات و نفرات رنج می‌برده است، افزود: از بهترین امکانات و مهارت‌ها برای رسیدن به اهداف استفاده کنیم و حداکثر بهره‌وری از امکانات را داشته باشیم و بدانیم که با نیت خالص و همت و اراده‌ای که همراه با لطف الهی است خداوند یاری می‌کند و به کارها برکت می‌دهد و کمبود امکانات و نفرات جبران می‌شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: اگر ما از همه توان و سرمایه خود در این مسیر استفاده کنیم امکان ندارد که خداوند دستگیری نکند پس مهم است تا نیت‌های ما پاک و خالص شود و تمام زندگی‌مان وقف خدمت و سربازی برای این مسیر روشن و نورانی باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار