رسول پناه: بازیکنان جدید عشق عجیبی به پرسپولیس دارند/ وزارت ورزش دخالتی در امور ما ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید تیم پرسپولیس علاقه عجیبی به پیراهنی که پوشیده اند دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس بابت عملکرد و جانفشانی شان در قطر  تشکر ویژه می کنم. آن ها باعث شده اند تا دل مردم شاد شود و موج خوبی را در جامعه به وجود آورده اند.

او در مورد بازیکنان جدید پرسپولیس بیان کرد: وقتی که بحث رفتن بازیکنان پیش آمد، گل محمدی اسم ۷ بازیکن را به ما داد و توانستیم در ۳ تا ۴ روز این نفرات را جذب کنیم. یحیی کاری کرد کارستان و شهامت به خرج داد که ۵ نفر از ۷ بازیکن جدید را فیکس در زمین قرار داد. باشگاه های دیگر پیشنهادت نجومی به بازیکنان داده بودند ما این افراد به دلیل علاقه خود به پرسپولیس با ما قرارداد امضاء کردند.

برای جذب بازیکنان ولخرجی نکرده ایم

او در پاسخ به این سوال که  گفته می‌شد برای جذب بازیکنان پول های زیادی هزینه شده است، بیان کرد: برای به خدمت گرفتن این ۷ بازیکن اصلا ولخرجی نکرده ایم. همه قرارداد‌های ما به غیر از یک بازیکن زیر ۳ میلیارد تومان است و فقط یک قرارداد ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی داریم و برای شفاف سازی تمام کپی‌ها و اصل قرارداد‌های بازیکنان را به مراجع نظارتی ارسال کرده ایم.

بهترین دروازه بان و مهاجم آسیا را در اختیار داریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس  ادامه داد: زمانی که عیسی آل کثیر و حامد لک را جذب کردیم، خیلی ها به ما  انتقاد کردند، اما خدا را شکر الان یکی از بهترین دروازه بان‌ها و مهاجمان آسیا را در اختیار داریم.

گل محمدی خودش را ثابت کرده است

رسول پناه در رابطه با  عملکرد یحیی گل محمدی تصریح کرد: یحیی خودش را ثابت کرده است. او یک مربی از جنس پرسپولیس و باعث افتخار باشگاه است. امیدوارم در پایان رقابت ها عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

تاکنون فقط سرمربی سپاهان به ما پیام تبریک داده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پیام های تبریک بابت صعود سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان به خاطر پیامی که داد، تشکر می‌کنم. اما از جای دیگری پیام تبریک دریافت نکرده ایم شاید هنوز زود باشد، اما در حال حاضر پرسپولیس نماینده ایران است. قبل از بازی با السد به بازیکنان گفتم السد میزبان و متمول است، اما شما خدا را دارید و می‌توانید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارید.

او در مورد حضور خود در قطر گفت: به دلیل اینکه گفته بودند باید ۷ روز در قرنطینه باشم، نتوانستم قبل از دیدار با الشارجه به دوحه بروم، اما بعدا با هماهنگی دولت قطر شرایط فراهم شد و در عرض ۶ ساعت جواب تستم آمد و توانستم در کنار بچه‌ها باشم. بعد از بازی هم سریع بازگشتم تا کار‌ها را انجام دهم.


بیشتر بخوانید


شجاع خلیل زاده در پرسپولیس خواهد ماند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ماندن یا جدایی شجاع خلیل زاده مدافع این تیم بیان کرد: شجاع در پرسپولیس خواهد ماند. نه تنها شجاع بلکه تمامی بازیکنان پرسپولیس در تیررس باشگاه های آسیایی هستند و همه تیم‌ها خواهان جذب این بازیکنان هستند. تمامی بازیکنان عاشق پرسپولیس هستند و با عشق در پرسپولیس مانده اند. پیشنهاد رقم بالاتر از پرسپولیس در ایران به آن‌ها داده شده بود اما آن ها به عشق پرسپولیس این تیم را انتخاب کردند و در این تیم ماندند.

او افزود: ما خیلی سعی کردیم که  یکی از اعضای هیئت مدیره در قطر حضور داشته باشد، اما به دلیل شرایط محدودیت های کرونایی این اتفاق رخ نداد.

برانکو بر گردن پرسپولیس حق دارد

رسول پناه در خصوص پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: برانکو بر گردن پرسپولیس حق دارد و یکی از بزرگترین مربیان پرسپولیس بوده است. من می خواهم پول برانکو را در زمان سرپرستی خودم و با مدیریت خودم پرداخت کنم. ما اگر می‌خواستیم طلب برانکو را عقب بیندازیم راحت می‌توانستیم با پرداخت یک مبلغی تا ۶ ماه آن را عقب بیندازیم، اما ما نمی خواستیم دغدغه هواداران که پرداخت حق برانکو است روی زمین بماند. ما برای پرداخت طلب برانکو دست به کار شده ایم و آن را در دستور کار قرار داده ایم و تاکنون هم از ۲ میلیون دلار جریمه برانکو و دستیارانش یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار آن را پرداخت کرده ایم.

در روز های آینده برای هواداران خبرهای خوشی داریم

او افزود: هواداران در روز‌های آینده خبر‌های خوشی را خواهند شنید. پول برانکو و دستیارانش آماده شده و فقط ما در خصوص شیوه پرداخت آن مشکل داشتیم که این راه را هم  پیدا کرده ایم و در چند روز آینده که پول به حساب برانکو بنشیند به هواداران پریسپولیس اعلام خواهیم کرد.

النصری ها مشکلاتی را که ما با آن درگیر هستیم را ندارند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد تیم النصر عربستان اظهار داشت: النصر یک تیم پادشاهی است و مشکلاتی هم در خصوص تحریم و مسائل اقتصادی ندارند. النصر تیم بسیار قوی است چرا که سرمربی آن‌ها هدایت بنفیکای پرتقال را در کارنامه خود دارد و در دفاع وسط مایکون برزیلی را در اختیار دارند که ۱۹۱ قد او است که از گالاتاسرای ترکیه به این تیم آمده است. آن ها در دفاع راست سلطان الغنام را در اختیار دارند که یکی از پاسور‌های خوب آسیا است. در سمت چپ این تیم  نیز مارتینز آرژانتینی حضور دارد که بهترین بازیکن آمریکای جنوبی است.

مطمئنم  قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد

او ادامه داد: در خط حمله این تیم هم عبدالرزاق حمدالله حضور دارد که آقای گل لیگ های مراکش، نروژ، قطر و عربستان هم بوده است و جزو مهاجم‌های خوب این تیم بوده و در حال حاضر هم آقای گل لیگ قهرمانان آسیا است. النصر تیم کوچکی نیست و کار پرسپولیس در برابر این تیم بسیار سخت است. اما ما با روحیه خوب و با این شوقی که یحیی و بازیکنان دارند می‌توانیم دربرابر النصر بازی بسیار خوبی را از خود ارائه دهیم. مطمئنم هستم نه تنها در فینال غرب آسیا بلکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم پیروز و قهرمان خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


وزارت ورزش دخالتی در امور باشگاه پرسپولیس ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد دخالت وزارت ورزش و جوانان در امور این باشگاه بیان کرد: وزارت ورزش هیچ دخالتی در امور باشگاه‌ پرسپولیس ندارد و همه موضوعات به هیئت مدیره باشگاه بستگی دارد. ما مشکلاتی که با مدیرعامل قبل داشتیم و یا مشکلاتی که با کارگزار باشگاه داشتیم با نظر هیئت مدیره حل شد. واقعا وزارت نه دخالتی در این زمینه داشته و نه حرفی زده شده است و همه این کار‌ها توسط هیئت مدیره انجام شد و پیش رفت.

یک ریال هم از هیچ جا کمک دریافت نکرده ایم/  برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت دارم

رسول پناه در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما موفق شده ایم به دلیل این است که  هیئت مدیره خوبی داریم و به جرأت می‌گویم حرف و حدیث‌هایی که به وجود می‌آید دروغ محض است. ما یک ریال هم از هیچ جا کمک دریافت نکرده ایم و اگر کسی هم سندی دارد منتشر کند. واقعا همه موفقیت در هیئت مدیره و با تصمیم همه اعضا شکل گرفت و برای باشگاه استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از این بحران هرچه زودتر خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار