عزاداری اربعین حسینی در خانه انجام شود

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه در اربعین امسال هیچ زائری نمی‌تواند از مرز ایران و عراق عبور کند، گفت: عزاداری اربعین حسینی در خانه انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی اظهار داشت: در اربعین امسال هیچ زائری نمی‌تواند از مرز ایران و عراق عبور کند و عزاداری‌ها باید در خانه انجام شود.

او بابیان اینکه به دلیل شیوع کرونا مراسم و تجمعات اربعین برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: مراسم باید به‌صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شود.

امام‌جمعه آرادان با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این نیرو، برای آشوب گران، اغتشاش‌گران و فتنه گران مانعی محکم است و همواره در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر و متخلفان باقدرت ایستادگی می‌کند.

شریفی‌نیا با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: بدون امنیت هیچ‌چیز برای انسان میسر نیست و این در حالی است که امروزه سلطنت‌طلبان آواره از کشور، ضدانقلاب‌ها و منافقین کوردل در فضای مجازی همواره در حال تخریب و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

او بابیان اینکه این افراد دوران خفقان و قلدری حکومت رضاشاه را ندیده‌اند و امروز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تخریب می‌کنند، یادآور شد: توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمن در فضای مجازی پایان ندارد و انقلابیون باید در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

امام‌جمعه آرادان با اشاره به خدمات زیادی که در طول چهل سال گذشته ارائه‌شده است، بیان کرد: وزارت اطلاعات نیز نقش مؤثری در تأمین امنیت کشور دارد و تاکنون خدمات مؤثری ارائه می‌کردند و امروزه امنیت موجود در کشور را مدیون نیرو‌های مسلح هستیم.

شریفی‌نیا بیان کرد: باندی که دارو‌های مربوط به ویروس کرونا را قاچاق می‌کردند دستگیر شدند و دارو‌های دولتی را به قیمت گزاف و چه‌بسا تقلبی در بازار آزاد میفروختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار