ماجرای برخورد نامناسب عضو شورای شهر کرمانشاه با همسر یکی از شهدا به کجا رسید؟

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره برخورد نامناسب یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه با همسر یکی از شهدا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به ماجرای انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه برخوردی نامناسب و توهین آمیز با همسر یکی از شهدا داشت، گفت : پس از آگاهی از این حادثه تاسف بار، بلافاصله از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم مردم کرمانشاه حکم جلب این عضو شورای شهر را صادر کردم.

او گفت : این فرد روز ۹ مهر بازداشت شد و پس از اینکه تذکرات لازم را به او دادیم، پنج شنبه آزاد شد.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها خط قرمز دستگاه قضایی هستند، افزود: هرکسی در هر جایگاه و مقامی که باشد، اگر بخواهد به شهدا و خانواده‌های شهدا توهین کند، با او برخوردی جدی خواهیم داشت.

او افزود: آرامش کنونی که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده هایشان هستیم، لذا با هرگونه توهین به آن‌ها باشدت و عبرت آموز برخورد خواهیم کرد.

کرمی با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده ایشان یک وظیفه‌ای همگانی است، گفت: باید تلاش کنیم که همواره احترام خانواده‌های شهدا را نگاه داریم و در این راستا دستگاه قضایی استان حامی این خانواده‌های بزرگوار خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
یک سوال خیلی مهم،اصولا واساسا کار این به اصطلاح شوراهای اسلامی شهر دقیقا چیه،اصولا چه کاری می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
کمتر از یه روز بازداشت شده. همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار