کشف هفت میلیارد تومان کالای قاچاق در بروجرد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: هفت میلیارد تومان کالای قاچاق در نیمه نخست امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حمید آزاد بخت اظهار داشت: کالا‌های کشف شده از نوع تجهیزات پزشکی، لاستیک، لوازم خانگی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و برنج بوده که شامل احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه بهداشت پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

او افزود: در این مدت در راستای انتشار ویروس کرونا ۲۰ هزار بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی و صنعتی انجام و چهار هزارو ۷۰۰ واحد صنفی بمنظور حفظ و سلامت مردم پلمب شد.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی بیش از ۱۰۰ بازدید از واحد‌های صنعتی، معدنی به منظور شناسایی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی تولیدی توزیعی صورت گرفته است.

آزادبخت اضافه کرد: ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ بمنظور حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان و رسیدگی به شکایات شاکیان در اسرع وقت فعال شده و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه تخلف و مشکلی را اطلاع رسانی کنند.

او با اشاره به عملکرد مثبت واحد نظارت و بازرسی ادامه داد: پیگیری و تفویض اختیار صدور جواز و پروانه بهره برداری واحد‌های صنعتی شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از حضور فیزیکی متقاضیان به مرکز استان انجام می‌شود.

رییس اداره صمت بروجرد گفت: پیگیری و گنجاندن ۱۳ واحد صنعتی ایجادی، توسعه و بالای ۶۰ درصد در لیست اولویت‌های جهش تولید استان با سرمایه گذاری یک هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال یک هزارو ۶۰۰ نفر و افتتاحیه تا پایان سال ۹۹ را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
آزادبخت یادآور شد: افتخار برند پر سود‌ترین شرکت دارویی اکسیر با صادرات بالغ بر ۵۰ درصد صادرات دارو انسانی کشور و تولید نمونه شرکت فارمد زاگرس پارس در کشور با تولید ۹۰ درصد صادرات داروی دامی کشور را از دیگر افتخارات صنعت بروجرد در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.