راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری خوزستان

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: سایت اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون از امروز ۱۲ مهر به‌ صورت رسمی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کانون گفت: فروش محصولات در سایت Shop.kpf.ir در حال حاضر با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به‌صورت اینترنتی عرضه شده است.

او همچنین به ارائه ۲۵ درصد تخفیف در فروش کتاب‌های کانون در این سایت طی هفته ملی کودک، روز‌های ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ نیز اشاره کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند همه محصولات موجود کانون را به هر تعداد مورد نیاز از طریق این سایت و با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی آن خریداری کنند.

برنگی با بیان اینکه کاربران این سایت ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام و مشخصات و نشانی خود را درج و پس از آن اقدام به خریداری کتاب کنند، اظهار داشت: اعطای تخفیف گروهی به اعضای مراکز کانون و باشگاه مشتریان محصولات کانون در مراحل بعدی پیش‌بینی شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۴۵ با انتشار کتاب «مهمان‌های ناخوانده» کار نشر کتاب را آغاز کرد و اکنون پس از ۴۴ سال با انتشار هزاران عنوان کتاب به‌عنوان یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین ناشران کتاب کودک و نوجوان در ایران شناخته می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.