نبی: فوتبال ایران در ۶ ماه ۱۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده است/ در ماه "نوامبر" یک بازی دوستانه برای تیم ملی پیش بینی کرده ایم

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی و فوتبال ایران صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با مشکلات مختلفی مواجه هستیم و در بحث کرونا، فوتبال پیشتاز بوده است. اردو‌ها و مسابقات را شروع کرده ایم، اما ۱۵۰۰ میلیارد تومان در ۶ ماه متضرر شده ایم. فوتبال به خانه مردم شادی آورده و در کنار آن اگر عقبه نداشته باشیم نمی‌توانیم کار کنیم.

او افزود: باید به درآمد‌های موجود اکتفا کنیم. وقتی نتوانیم کار را پیش ببریم، به دولت هم فشار وارد می‌شود. ۲۰۰ میلیارد تومان از فیفا می‌خواهیم، اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم یک سنت از حسابمان خارج کنیم. در این صورت نقش دیپلماسی هم ضعیف می‌شود.

دبیر فدراسیون فوتبال در پایان گفت: لازم است دولت همانند قبل حامی فوتبال باشد. با توجه به فشار‌هایی که آمده و اجازه نمی‌دهند تیم ملی ما با کشوری بازی کند، اما با ازبکستان و مالی بازی داریم. در ماه نوامبر هم یک بازی دوستانه  را برای تیم ملی فوتبال پیش‌بینی کرده ایم تا کار پیش برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار