واکنش وزیر ارتباطات به پیروزی پرسپولیس مقابل النصر عربستان

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار توئیتی نسبت به پیروزی تیم پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر، بازیکن باشگاه پرسپولیس توسط کمیته انضباطی AFC که گفته شده به دلیل شادی پس از گل او در بازی با پاختاکور بوده است، طرفداران، بازیکنان و مسئولین این باشگاه را سخت شوک زده کرد.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نیز در مقابل این اتفاق سکوت نکرده و با انتشار توئیتی در صفحه‎اش به آن واکنش نشان داد. جهرمی در توئیتر نوشته است:

"می‌دونید به کسی که در مسابقات محلات ایران بخواهد با این سطح از نامردی برای برنده شدن دست و پا بزند، چه می‌گویند؟ همون!

مطمئن باشید ایرانی‌ها هم جوری فوتبال بازی می‌کنند تا یادتون بمونه با تهدید ایرانی فقط انگیزه‌ش رو برای بردن بیشتر می‌کنید."

واکنش وزیر ارتباطات به محرومیت عیسی ال کثیر

آذری جهرمی همچنین پس از پیروزی این تیم مقابل تیم النصر و صعودش به فینال جام قهرمانان آسیا، از تلاش‌های اعضای این تیم سپاسگزاری کرد:

" جونم به این تیم، جونم به این بچه‌ها، جونم به این روحیه... ترکوندیم!
زنده‌باد ایران
بچه‌ها مچکریم "

واکنش وزیر ارتباطات به پیروزی پرسپولیس مقابل النصر عربستان

گفتنی است؛ تیم پرسپولیس ایران پس از پیروزی مقابل السد به مصاف النصر عربستان رفت و توانست بدون حضور بازیکن کلیدی خود عیسی آل کثیر این بازی را با نتیجه ۱ بر ۱ به مرحله پنالتی برساند و با زدن ۵ پنالتی تیم حریف را شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
به ما چه
آخرین اخبار