کنترل قیمت‌ها در اندیکا از سوی ستاد تنظیم بازار

معاون فرماندار اندیکا گفت: کنترل قیمت‌ها از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار شهرستان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس رضایی معاون فرماندار اندیکا گفت: تامین کالا‌های ضروری و کنترل قیمت‌ها از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار شهرستان است و باید مصوبات جلسات کارگروه تنظیم بازار تا کسب نتیجه از سوی اعضای با تلاش و جدیت و با دقت پیگیری شود همچنین گشت‌های مشترک برای مقابله با هر گونه کم فروشی، گرانفروشی، تخلفات صنفی از سوی ادارات ذیربط انجام شود تا در این زمینه کیفیت اجناس، کمیت و کنترل قیمت‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

او بیان داشت: جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور دبیر کار گروه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار و قیمت مصرف کننده کپسول گاز مایع در اندیکا مشخص شد.

رضایی افزود: در این جلسه پس از بحث و تبادل و نظر و با در نظر گرفتن نرخ شهرستان‌های همجوار قیمت مصرف کننده هر عدد کپسول گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی به مبلغ ۱۵ هزار تومان تعیین و در ادامه نرخ محصولات کارگاه‌های تولید شن و ماسه در جلسه مطرح و مقرر گردید نرخنامه مذکور جهت اجرا به واحد‌های صنعتی تولید شن و ماسه ابلاغ شد.

معاون فرماندار اندیکا ادامه داد: در پایان موضوع تعیین نرخِ انواع شن و ماسه، مقرر شد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص تعیین نرخ کرایه حمل کامیون داران پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.