نویسنده کوچک مقام برتر پرسش مهر را از آن خود کرد

مسئول کتابخانه شهید باهنر کندوله از کسب مقام برتر دانش آموز عضو کتابخانه در طرح پرسش مهر خبر داد.

امیری مسئول کتابخانه شهید باهنر کندوله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: بی توجهی به پرسشگری امروزه به عنوان یکی از معظلات و بحران‌های درسی واجتماعی جوامع مختلف شناخته می شود که دربسیاری ازموارد می تواند موجب  تعادل درامر تحصیل شود.

او بیان کرد: زمانی که پروژه‌ای در سطح کشور برگزار می شود خصوصا که جامعه هدف آن حساس‌ترین قشرجامعه باشدقطعا بایداهداف بسیارمهم  وموثری داشته باشد.

امیری ادامه داد: همان طور که از نام آن پیداست، پرسش مهر مربوط به سال تحصیلی جدید است که یک پرسش ازطرف ریاست جمهوری مطرح می شود ودانش آموزان سراسرکشور باید به آن جواب دهند ودرنهایت به بهترین پاسخ جایزه‌ای تعلق می گیرد.

او گفت: بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری، با این سوال که" آیا محیط مدرسه برای شما شاد ودلپذیر ودلخواه است؟ واگراین هست شمابنویسید چه کارکنیم که این محیط شاداب تر، دلپذیرتروبرای شما محیطی امن ترباشد که بیشتردوست داشته باشید؟
مسابقه مذکور درقالب داستان نویسی، نقاشی، وخطاطی برگزار شد.

امیری بیان کرد: کتابخانه شهید باهنر کندوله تصمیم گرفت مرجع ومکانی برای تشویق اعضا به شرکت در این مسابقه شود و با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های داستان نویسی فن این رشته را آموزش داد ودر این میان فاطمه امیری نوجوانی که خود نویسندگی می کند وازکودکی باکتاب وقلم مانوس است که حضور فعالی در کتابخانه دارد وسفیر کتابخوان ومروج دوستانش برای آشتی با کتاب است توانست رتبه اول را در منطقه دینور وهمچنین اول استان را در زمینه داستان نویسی کسب کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.