رئیس سازمان اداری و استخدامی مطرح کرد؛

تسهیل در دسترسی به خدمات دولتی از اهداف دولت الکترونیک است

انصاری گفت:تسهیل در دسترسی به خدمات دولتی و ایجاد تضمین‌های لازم برای تحقق بهتر حقوق شهروندان در نظام اداری از اهداف دولت الکترونیک است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی در مراسم رونمایی ازخدمات و محصولات جدید بانک صنعت و معدن اظهار کرد:شیوع کرونا باعث شد که با سرعت بیشتری به سمت دولت الکترونیک حرکت کنیم.

وی افزود:در سازمان اداری و استخدامی اعلام کردم که جلسات ادارات باید کاهش پیدا کند.

انصاری گفت:سازمان اداری و استخدامی به عنوان دستگاه سیاستگذار و توسعه الکترونیک در کشور از توسعه دولت الکترونیک هدف‌های خاصی را دنبال می‌کند تسهیل در دسترسی به خدمات دولتی برای شهروندان، کاستن از ارتباط مستقیم خدمات رسانان با مشتریان(خصوص در مؤسسات مالی و اعتباری) و ایجاد تضمین‌های لازم برای تحقق بهتر حقوق شهروندان در نظام اداری از اهداف دولت الکترونیک است.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای اهداف یادشده باشد، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند. خوشبختانه نظام بانکی کشور در استفاده از سامانه الکترونیکی خدمات جز دستگاه های پیشروان است.

وی گفت: بخشی از خدمات مورد استفاده در سیستم بانکی ما که شاید پیش و پا افتاده به نظر برسد، در کشور‌های دیگر وجود ندارد. مجموعه اقدامات صورت گرفته در جهت الکترونیکی کردن خدمات بانکی طی سال‌های گذشته به سلامت نظام اداری کمک کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار