کد خبر: ۷۵۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر : ۷۵۱۵۲۴۱

اظهارات جدید امام جمعه اصفهان در خصوص برخورد با بی‌حجاب‌ها + فیلم

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر امر به معروف اثر نداشت، دعوت کنند و نصیحت کنند، تاکید کرد: لطمه‌زدن به یک انسان شرعا و قانونا جریمه دارد.

صحبت های امام جمعه اصفهان در مورد حجاب

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امام جمعه اصفهان آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: ضابطین قضایی طبق قانون و شرع در مورد افرادی که عمداً حجاب را بر می‌دارند، دخالت کنند.هیچ‌کس حق برخورد فیزیکی ندارد، اگر امر به معروف اثر نداشت، دعوت کنند و نصیحت کنند«طبق قانون و شرع، قطعاً لطمه‌زدن به انسان جریمه دارد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فقط اعدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
نماز هم در دین توصیه شدید شده و واجبه . اما نمیتونی به زور بگی که نماز بخون و اگر نه باید جریمه بدی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بچه ی ۷ ساله رو میفرسته مدرسه ولی خودش از ترس تکون نمیخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
باید با اشد مجازات با دخترای بد حجاب برخورد بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
لا اکراه فی الدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
پشت هر زن بد حجاب ، مردی بی غیرت نهفته است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
یکی از دلایل ازدواج نکردن من دختران بیحجابن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دقیقا. دخترا خیلی افسارگسیخته شدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حجاب اجباری نیست. کیا این جمله یادشونه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بایدبابی حجابی طوری برخوردبشه که توهین به شخصیتش نشه تا مفهوم حجاب رودرک کنندوموضوع بعدی طوری صحبت نکنیدکه مسیح علی نزادازخدابی خبرسوئ استفاده کنه ازصحبت های اقایان
y
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این حاج آقا رو برخوردش رو از نزدیک دیدم بهترین کاری که به نظر من میتونه انجام بده برخورد و اخلاقش با مردم رو بهتر کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اونهایی که اخلاق علوی وفاطمی دارند حجاب رو دوست دارند وبه اون پایبند هستند الان جامعه دوست داره به سمت هرزگی وبد حجابی سوق پیدا کنه این خوب نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
در نفس وتمایلات نفسانی حد توقف وجود ندارد امروز اگه جامعه ما نسبت به ممالک دیگه پوشیده تر هست به برکت همین تیکه پارچه اروسری هست که نمیزاره نفس روی اعضای دیگه بدن زیاد جولان بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
انشاالله برای کسی فاجعه ای پیش نیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بله حجاب اجباری نیست ولی مقایسه کشورمان با دیگر کشورهای اسلامی درست نیست خوب زندگی کردن ربطی به حجاب ندارد البته تا خوب را چگونه تفسیر کنید پولدارهای کشور خودمان هم با این تفاسیر خوب زندگی میکنند چون خوب می خورند و خوب می پوشند و خوب سفر میکنند و خوش می گزرانند .منظور خوب زیستن و خوب فکر کردن و خوب تدین داشتن و خواستن همه خوبیهایی که در دین اسلام است ولی با عریان شدن می توان در امان بود و ارزش معنوی خود را حفظ کرد و یا می توان انتظار داشتن دختران و جوانان پاک را داشت و می توان این کشورها را که دخترانشان در سنین کم از دختر بودن به دلایل دست اندازیها به تباهی کشیده می شوند همانگونه که در ایران هم میبینیم و می شنویم چه بلاهایی که بر سردختران و جوانان وحتی زنان خوش گزران و وافرادیکه حجاب برایشان مسئله است نه محافظ آمده و برای پیدا کردن یک دختر مناسب حالا باید چه تحقیقاتی باید کرد مگر اینکه اهمیتی نداشته باشد که فرد مورد نظر دیگر دختر است یانه ویا متعهد و پاک است یا نه آیا عزیزان مخالف حاضرند با چنین کسانی که در معرض خطرند زندگی سالمی داشته باشند البته خودشان را در معرض خط می اندازند نه اینکه چادر مانع خطر است ولی داشتن این پوشش با انسان عزت و اعتماد به نفس و غرور می دهد و باعث احساس ارزش میدهد انسانی که خودش را در معرض دید دیگران قرار دهد به سختی قادر به حفظ خود و دیانتش می شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کار خوبیه شما فکر پیکنید با برداشتن حجاب فساد اخلاقی میشه کنترل کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
در چیزی که تخصص ندارید نظر ندهید! حجاب مساله ای شرعی است و علما باید نظر بدهند نه هر کس که دلش هر جور خواست نظر بدهد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
واقعا یه چیز تعجب انگیز وقتی میبینم که کسی گفته خواهرم حجابت رو حفظ کن بیشتر از ۶۰ منفی خورده این یعنی مردم کشور ما اصلا به اسلام اعتقادی ندارند و اسما هستند بله درسته با اون دوست عزیز که گفت کاری کنید که مردم با هم دیگه دوست باشند کمک کند تا وقتی جوانان سمت درس خوندن و کار کردن نباشند معلومه این اتفاقات میافتاد ای کاش در مدارس به جای بعضی از درس ها که هیچوقت بدردمون نمیخوره نیومدن مسائل اجتماعی فرهنگی و عقیدتی برگزار میکردند یا سبک زندگی یکی از بزرگترین کسانی که در رواج بی حجابی تاثیر داره آموزش و پرورش هست که با بروز درس ها ی کم اهمیت به جای سبک زندگی و فرهنگ کشورمون وقت جوانان رو گرفته دوستان گفتند اسلام گفته هیچ اجباری در دین نیست بله ولی در کار های شخصی نه کار هایی که ممکنه به عموم ضربه میزنه پس کسی به شما گفت خواهرم حجابت را حفظ بهش توهین نکن من قصد توهین نداشتم فقط خواستم که کمی فکر کنید که چه چیزی درست است با تشکر
ایرانیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
هر فرهنگ و دین و آئینی وقتی در جامعه ای غالب می شود . برای جلو گیری از هنجار شکنی آن فرهنننگ آداب اجتماعی را برای آن جامعه قانونمند می کند و برای افراد آن جامعه لازم الاجرا می شود
و این مختص به اسلام نیست .
بگذریم از جامعه غربی وحشی که با وجود این که حجاب یعنی حیا ظاهر و با این حیا هم برخورد می کنن چقدر افراد با حجاب در غرب شهید شدند و از مدرسه و کار اخراج شدند به خاطر حجاب ولی کوردلان باز هم آنجارا مهد تمدن می دانند
البته تمدن حیوانی است که بدون پوشش را تمدن می دانند زیرا حیوانات هستند که عریان هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
زن بي حجابي را ديدم كه در سطل آشغال دنبال روزي ميگشت . دلم به درد آمد كه چرا وقتي يك نفر فقير است و در جامعه ميگردد. كسي صدايش بلند نميشود . ولي اگر معمولي بود و بد حجاب صداي خيلي ها بلند ميشود .
همه ما ايرانيان خداوند را پرستش و رفتار نيك و انساني را كه خداوند انتظار دارد بايد در سرلوحه كار خود قرار دهيم.
علییی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اگه کشورای خارجی برید پوشش درست رعایت میکنند تا حدودی اجباریم نباشه لباس تنگ کلا باید ممنوع باشه بعضی در جامعه هنجار شکنن باید بر خورد کرد وقتی فضای مجازی بی درو پیکر مد شد وقتی ماهواره مد شد اعتقادات از بین داره میره وقتی مسولین با مانتوهای جلو باز و چسبون ونازک در بازار نظارت نمیکنند هر خانواده ای که اعتقاد کمی داره استقبال میکنند از ریشه باید درست کرد حرف بی فایده است تا جوونا نیفتادن دنباله فساد باید زمینه را محدود کرد قدیما چه اشکالی داشت با لباس گشاد میومدن بیرون جامعه سالم تر گناه کمتر هوس کمتر فساد و هرزگی کمتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فقط یک نفرازشماکه نظردادیدبگیدمچ پاهارونشون دادن ونمایش دادن اون چه معنی داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دید زدن دیگران و نظر دادن و مهم بودن تیپ و ظاهر بقیه چه معنی داره ؟ خیلی چیزها تو زندگی هست که مهم تر از این مساله هاست ، هنوز متوجه نشدین چند وقت یکبار فکرتون رو درگیر می کنند و ... ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
همه به آزادي و خدا پرستي اعتقاد دارند . بايد زير نظر سازمانهاي بيطرف در اين رابطه راي گيري شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خدا رحمت کنه شهید سلیمانی را که گفت آن دختر بی حجاب هم دختر من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به خاطر همین جمله اش اون دنیا مواخذه میشه.واقعا چطئری میخوا با شهید مدافع حرم شهید جواد محمدی رو به رو بشه که گفت اگه شهید بشم اون دنیا از بی حجابا و مروجان بی حجابی نمیگذرم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حجاب چیز خیلی خوبیه ولی با زور نمی شه روسری سر کسی کرد اسلام دین محبت ورحمت است نه خشونت واجبار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
والا این حرف که حقه نمیدونم چرا اینقدر سخت بعضیا حق را یاد میگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
همه ملزم به اجرای قانون و هنجارهای جامعه هستند.
آیا هرکسی به هر شکل فجیعی دربرابر خانواده شما و در جامعه ظاهر شود منطقی و عقلانی است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
قابل توجه دوستانی که منفی میدن عزیزان عقیده وفرهنگ واسلام یک چیزی است واقتصاد ومعیشت یک چیزی دیگه است که بر عهده دولت است ۸سال جنگیدیم که موی ناموسمون دست نااهلان ونامحر مان نیفته برای دفاع از اسلام جنگیدیم شهید دادیم بهترین انسانها وپاکترین ها را ازدست دادیم بحث اعتقادی مورد توجه دشمن است دارند برنامه ریزی می کنن. کشور اسلامی قانون خاص خودش را دارد که همه باید به عقاید دیگران احترام بگذارید شاید کسی اصلا به خدا .عفاف و حجاب اعتقادی نداشته باشد ،بعضی غرب زده ها همه چیزراربط میدن به اقتصاد ومعیشت.که برعهده دولتمردان است.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حرفش درسته به اجبار نمیشه چون هدایت دست خداست اگه خدا میخواست همه رو باحجاب میکرد به پیامبر فرمود جان عزیزت رو انقدر در عذاب نینداز اگر من میخواستم همه را هدایت میکردم وظیفه تو ابلاغ رسالته هدایت بامنه پس باید از خدا بخواهیم تا نور معرفت وهدایتش رو در دل همه ملت وجوانها بکاره تا هدایت بشن وظیفه ضابطینتذکره وبرخورد با انان از دین ملت رو دور ومتنفر میکنه فقط با محبت میتونیم دینمون رو تبلیغ ودر دلها جا بندازیم اون هم اگه خدا بخوادسوره کافرون رو هم بخونید اوامر به معروف ونهی از منکر نه زندانی کردن نه زدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فکر نمی کنم قلبش هم همین را بگوید مصلحت است فعلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
وعاقبه للمتقین......... .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سالهاست که وقتی اسم امربه معروف ونهی ازمنکرمیاد تنها چیزی که توذهنها شکل میگیره حجاب خانمهاست....درصورتیکه فلسفه اینکار فراترازحجاب هست...اگر در همه زمینه ها این کار انجام میشد ما اینقدر مشکلات اقتصاد نداشتیم....چرایکبار درباره رباخواری که علنا خداوند اون رو جنگ با خدا اعلام کرده, کسی نهی از منکر نکرده؟؟!! راحتترین کارو برای امربه معروف انتخاب کردید و اونم گیر دادن به خانمهاست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
۱_ عدم رعایت حجاب توسط بانوان، به سلامت روانی و دینی بسیاری از جوانان ما آسیب میزند.۲_ استدلال هایی که در پیام های قبل در رد آقای طباطبایی نژاد موجود بود، عمدتا یا تمثیل بود ( تمثیلات غالبا ضعیف) یا ربط دادن این موضوع به شرایط اقتصادی و.... که واضح است که هیچ کدام استدلال های کاملی نیستند.۳_ اصلاح فرهنگی در اولویت است، نه اصلاح معیشتی، مشکلات معیشتی ۴_ اشخاص حق ندارند به خاطر آزادی خودشان، از جوانان مومنی که خواهان رفت و آمد در این جامعه هستند سلب ازادی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
می دانید که چون خود ایشان در جامعه حضور ندارند از رفتار بی حجاب ها بی اطلاع اند. لطفا از دفترتان بیرون هم بیایید خوب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بعضیها دلهایشان مریض هست حتی اگر تارموی زنان پیدا باشه تحریک میشوند چگونه هست همین مویی که پیدا باشه بعضی ها تحریک میشوند اما همان مو اگر داخل غذای مردی باشه تحریک نمیشود واز خورد غذا خود داری میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اتفاقا این تویی که مریضی و گرنه آدم سالم با بی حجابی زنا تحریک میشه. غربی ها هم به شدت مریض اند تا جایی که زنا ارضاشون نمی کنند به دنبال رابطه با حیوانات افتادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حجاب زندگی را آرم میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ایووول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اختلاس ورانت ودزدی چه حکمی داره؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
درود بر شما
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حجاب اصلا در اسلام اجباری نیست چرا این همه روش اصرار میکنید.ایران با خیلی از کشورهای اسلامی در ارتباطه که مردمش حجاب ندارند و خیلی خوب هم دارن زندگی میکنن-این فشار بیخودی که دارید میارید فقط باعث تنش در جامعه میشه.به جای این به مردم یاد بدید به هم کمک کنند و برای تمام مخلوقات احترام قائل باشند.
پاسخ ها
کلثوم کرمیان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
یعنی چی مگه حییونه
انسان باید حیا داشته باشه
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
طرف یه موبایل میخاد بخره از کارشناس‌ مشورت میگیره اما تو مسائل دینی همه کارشناسن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دروغ گو. حجاب در جامعه اسلامی کاملا اجباریه. اون جوامعی که حجاب توشون آزاده اسلامی نیستن. راستی تو همین آذربایجان و فرانسه زنان محجبه حق ورود به دانشگاه رو ندارن. چطور ماسک میتونه اجباری باشه ولی حجاب نمیتونه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
امثال شما که بدون کمترین تخصص و سواد ، در موضوعات مختلف اظهار نظر می کنید ، آفت فرهنگ و پیشرفت جامعه هستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کی گفته در اسلام حجاب نیومده اگه مسلمان باشی و کتاب قرآن را خوانده باشی می بینی که خداوند به پیامبرانش فرموده که به زنانتان بگویید لباس بلند که در قرآن جلباب آمده بپوشند و خود را از نامحرم دور نگهدارند .حتی باید شنیده باشید که حضرت زهرا سلام الله علیها از مرد نابینا حجاب می گرفت .پس بر هر زن مسلمانی حجاب واجب است .حالا بعضی از کشورها بخاطر اینکه خودشان را اروپایی بدانند رعایت نمی کنند.در زمان های قدیم در ایران زنان از حجاب برخوردار بودند،که در زمان رضا شاه که لعنت خدا بر او باد با رفتن به ترکیه و دیدن زن های اونجا دستور کشف حجاب داد.هرچیزی جای خودش باید باشد احترام به حقوق دیگران ،کمک به هم نوع و...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حجاب اجباری نیست الزامیست.کسی رو نمیشه اجبارا معتقد به حجاب کرد کسی هم هدفش این نیست ولی در ملاعام مثل سایر قوانین این قانون هم باید اجرا بشه برای جلوگیری از آسیبی ک به جامعه میزنه!چون هیچ جای دنیا جزایران حکومت اسلامی نداریم!! ولی الزامیست.مردم جامعه اگه بخان به هم کمک کنند نباید با پوششی ک دارن روح و روان همدیگ رو به هم بریزن.این همه خیانت و طلاق عاطفی رو در جامعه نمیبینید؟
همون کشورهایی ک بی حجابی اجباری یا مثلا حجاب اختیاری دارند رو هم ببینید چه بر سرشون اومده و آمار تجاوز و آزار جنسی بانوان و جنون جنسی افراد رو ببینید...چیزی به اسم خانه ی وحشت به گوشتون خورده؟معلومه ک نخورده چون همیشه چشم و گوشتون رو بستید!!
Pouy
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دقیقا تو اسلام هیچ جایی نگفته حجاب اجباریه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حجاب اجباری جواب نمیده .
باید پسرو دخترها از کودکی باهم بزرگ بشن و در کنار آن فرهنگ سازی بشه تا این حساسیت های جنسی به حداقل برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فعلا که ماسک اجباری داره جواب میده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حماقت یا خیانت ؟
حجاب برای شما حساسیت جنسی است برای عاقلان ، حفاظ و ایمنی زنان و مردان جامعه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
خودتونو به خواب زدید یا واقعا خوابید؟درغرب ک سالهای زیادی دختر و پسر کنار همن و هر نوع روابطی با هم دارند حساسیت جنسی کم شده یا جنایت های جنسی بیشتر شده؟یه سر به آمار جهانی بزنید!!کسی ک شما رو آفریده بهتر میدونه یا شما؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
چی شد چی گفت
ناشناس
|
Romania
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
یاخدا
سنا
|
Canada
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
فیلمم باز نکرد چی گفته مگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
موقتا بخاطر مصلحت حرفش را پس گرفت نه قلبا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
هیچی ایشان گفتند با زبان خوش بگید خواهرم حجابت رو حفظ کن دوستان میگن اسید پاشی میشود و شما ها زیاده روی میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
انشالله با بهبود وضع معیشتی مردم انجام بسیاری از گناهان کمتر بشه‌...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
واقعا اگر شاید فساد های اخلاقی کمتر بود این اتفاقات برای کشور ما نمی افتاد و اگر جنگ نرم را شوخی نمیگرفتیم جوانان به جای کشیدن مواد و ارتباط داشتن با غیر همجنس خود میشستند خودشان دنبال کاری میگشتند و به جای هیچکاری نکردن نگن کاری نیست کار هست میتونستند به جای اتباع کشور کار کنند وقتی کار نیست که کسی نتونه کار کنه چه برسه به اتباع کشور همه ی اینها از فساد های اخلاقی میاد و نداشتن جنگ نرم که متاسفانه یکی از منشا های اصلی این اتفاقات بی حجابی هستند که بعضی از مردم ان را به سخره گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دوستان واقعا نشان دادند که دنبال سختی نیستند و زندگی رویایی اونوری ها هستند من پدر بزرگم قبلا تو یه شرکت بود الان یکی از سرمایه داران تو شهر هست و بهترین چیز ها رو داره تازه آدم کاملا مذهبی هست و مادر بزرگم هم مذهبی هست و چادری هست این نشون میده که اگه به خودتون سختی بدید خیلی کار ها میشه کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
راست میگی اصلا قیمت دلار و طلا داره همینطوری میره بالا به خاطر بی حجابیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دقیقا...اصلا حدیث داریم در جامعه ای ک امر به معروف و نهی از منکر ترک بشه ظالمان بر اون جامعه مسلط میشن!!مردمی ک انتظار دارن انواع فساد و بی حجابی و گرون فروشی و ... رو مرتکب بشن و به اسم آزادی هیچکسی هیچی بهشون نگه تهش میشه این!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
با افرادی که لجبازی میکنند و حرکات چندش اوری دارند حتما باید برخورد شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
برخورد آن هم از نوعی فیزیکی (کمیته انقلاب اسلامی) یادش بخیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
برین به فکر وضعیت اقتصادی و معیشت مردم باشین حجاب به هیچکس ربطی نداره ، مردم دارن از گرسنگی و بدبختی دست و پا میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
همونطور که قانون حجاب در جامعه اجرا نمیشه خیالتون راحت سایر قوانین هم همینطوره پس بشینید تا وضع معیشت مردم بهتر بشه!حجاب هم مثل نمازفردی نیست اجتماعیه جامعه هم برای همه س کسی میتونه بگه دلم میخاد آشغال بریزم کف خیابون یا نمیخام ماسک بزنم به کسی ربطی نداره؟واقعا شما فرق بین خونه و مهمونی خصوصی و پارتی با خیابون رو متوجه نمیشید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
باسخنان ایشان کاملا موافقم باید باهنجارشکنان برخورد شود ....یادمان نرود وصیت شهدا حفظ حجاب بود ....امربه معروف ونهی ازمنکر جزودین ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
امام جمعه اصفهان چرا رفته قم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
رقته ادامه تحصیل بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
جادرمشگی حداقل 500000تومان باپارچه خوب 1500000 به بالا آیا با این وضعیت گرانی وبیکاری که مردم دارن له میشوند از کجا تامین کنند با این وجود ما فقرا با همان چادر کهنه ده ساله حجاب را رعایت میکنیم این آقازاده ها هستند که نیاز به امربه معروف دارند با خودروهای چند ملیاردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
نزدیک انتخابات شده ، باز بحث حجاب به جای اقتصاد داره مطرح می شه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خوب گفته
Ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اینکه موی زنان را دیده شود یا نشود چه تاثیری در روند زندگی ما دارد باید دغدغه ی رفع مشکلات معیشتی در اولویت کار باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اگه اینی که نوشتی عقیده واقعیته ، خیلی جاهلی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
چشم
از یک دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
رفاه اقتصادی و سلامت اخلاقی هردو لازم اند.
حجاب به دور از افراط و تفریط انسان رو از فساد احتمالی دور میکنه ، فرد رو به معنای حقیقی زیبا و متین جلوه میده .
شاید اگه مو جایز میشد ایراد میگرفتیم چرا لباس پوشیده بپوشیم و... شال و روسری نیم تنه رو هم میپوشونه و تازه صورت رو یه جور دیگه ای زیبا میکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
همین بی قانونی ها باعث بی قانونیهای دیگر هم میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کرونا دیده نمیشه اما تاثیر اساسی روی زندگی داره. چطور برای حفظ سلامت خود و جامعه باید ماسک بزنیم اما برای برای حفظ سلامت اخلاقی خود و جامعه نباید حجاب داشته باشیم؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
موافقم خب اصل مسئله کشور را ول کردن به فرع چسبیدن موی یک زن دیده بشه خب چه عیبی داره وقتی مو را در زمین یا جایی میبینی چندش آدم میشه اسلام را با زور نمیشه هدایت کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
متاسفم برای طرز فکرعده ای که تا اسم امام حسین میاد اشک می ریزن وعزاداری میکنن؛ ولی نمی فهمن فلسفه شهادت امام حسین امر به معروف ونهی از منکر بود .
الکی نپیچونین به اقتصاد واینا. هر عقل سلیمی اینو درک می کنه که فرهنگ در جامعه وعفت مهم تر از هر چیزی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
واقعنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اگر عفت از همه چی مهمتره چرا امام علی میگه از دری که فقر وارد بشه از همون در دین بیرون میره
ناشناس
| Kuwait |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کسی که اصل فرهنگ رانمی فهمه از فرهنگ صحبت نکنه بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
اسید پاشی درس کدامین بزرگوار است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فكر نكنين كه امر به معروف فقط حجابه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
احسنت...کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی ک خودشو زده به خواب رو اصلا!!
س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ای کاش برخورد های گرونی رو هم داشتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حالا یه جوری میگین انگار داره با بی حجابی و بدحجابی برخورد میشه!! بهتره سرمونو از زیر برف بیاریم بیرون و اطرافمونو نگاه کنیم تا ببینیم کسی جرات نداره یه تذکر ساده به اینا بده از بس افسارگسیخته شدن و راحت جولان میدن...هنوز فیلم اون خانم چادری ک در کشور جمهوری اسلامی زن ها و مردهای رقاص و بی بندوبار وسط خیابون جلوی بچه ش طوری کتکش زدند ک مهره ی کمرش جابجا شد و بستری شد یادمون نرفته!خیابونا دست کمی ازاروپا نداره اونوقت حرف از کدوم برخورد میزنید؟ گفتم همونطور ک با بی حجابی برخورد نمیشه با گرونی هم برخورد نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
آفرین به شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
هر کس ازاده هر دین و هر روش زندگی رو که میخواد انتخاب کنه
کمترین درسی که میشه از کرونا گرفت اینه که همه با هر دینی و با هر نژادی و با هر پوششی و هر جنسیتی در برابر خدا یکسانند.
چون‌ کرونا هیچ فرقی بین ادما نمی ذاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
نه خیر .شما اشتباه فهمیدی .
درسی که کرونا داد اینه : جواب امر به معروف به تو چه نیست .همه انسانها زنجیر وار بهم متصل اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
درسته. اگه قرار بود شيعه يا سني، باحجاب يا بي حجاب بر ديگري ترجيح داشته باشه، الان بايد فلان مذهب يا فلان پوشش در برابر كرونا مصون تر بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
به فکر فساد اقتصادی باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
به کسانی که میگویند نباید جلوی بی حجاب گرفته شود میگوییم
اگر هر کس حق داره پوشش را خودش انتخاب کنه چرا فرانسه این حق را از دانش اموزان مسلمان سلب کرده؟
چرا در دانشگاههایِ امریکا بخشنامه ی پوشش برای دانشجویان دارند و هرکس رعایت نکنه با او برخورد شده و اجازه ی شرکت در کلاس را نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
شما فرانسه و امریکا رو با ایران مقایسه میکنی؟ هر وقت اقتصاد و رفاه مردم شبیه اونا شد بقیه ی چیزا رو هم با اونا مقایسه کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
شما میتونی بری این سوال رو از رییس جمهور فرانسه بپرسی مطمئنا اجبار کلا اشتباهه حتی از اون سمت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
توجیح بی مورد نکن اسلام زوری جواب نمیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کاملا حرفتون درسته.
ولی اینا رو ک نمیبینن فقط بی بندوباری خیابوناشونو میبینن و اسمشو میزارن آزادی...
در جواب اون دوستی ک میگن تو فرانسه رو با ایران مقایسه میکنی همین الانم شما داری وضع رفاه مردم ما رو با اونا مقایسه میکنی پس شما هم مقایسه نکن!!خیلی ازافراد طرفدار بی حجابی هم حجاب ما رو با اونا مقایسه میکنن پس حرفتون از اساس اشتباهه!!
ملکه ی انگلیس به عروسش گفته حق نداره لباس های تنگ و کوتاه بپوشه چون در شان خانواده ی سلطنتی نیست ک مردها اونا رو ببینن و تحریک بشن!!اونوقت ما شان دختران خودمونو در حد دخترهای خیابونی اونا میاریم پایین!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
سلام
هر کشوری قوانین های داره همه وظیفه دارن اجرا کنن چه قوانین برا پوشش چه قوانین برا راهنما رانندگی یا هر قوانین دیگه من به عنوان یه دختر تایید میکنم (کسی که پوشش داره به دیگران میفهموند کالا نیست دیگران به عنوان کالا نگاهش نمیکننن امروز تو همه کشورها که پوشش آزاد زنان کالا هستن من نمیپذیرم صددرصد کسانی که به آزاد بودن پوشش فکر میکنن چنین خیالاتی دارن همین ، برا سلامتی جامعه خوبه ختم کلام )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
موافقم باهاش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
لا اکراه فی الدین... به اجبار نمیشه چیزی رو به مردم تحمیل کرد
پاسخ ها
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این آیه256بقره است .قرآن رابازکن وادامه آیه رابخوان تابفهمی منظوراین آیه عکس آن چیزی هست که فهمیدی.قرآن راتکه پاره نکنیدوسوئ استفاده کنیدمانندخوارج که گفتندلاحکم الا للله
گارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
لطفا یه برخوردی هم با گران فروشی ودولت گران فروش بفرمایید که مردم له شدند زیر فشار گرانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دین و روشی که خدا برای انسان ها برگزیده و به اون راضیه اسلام هست و بس . اسلام بی عیب و نقص است . هر عیب و نقصی هست از مسلمانهاست نه اسلام . پس باید اسلام صحیح بدون کم و کاست اجرا بشه نه چیزی که هوای دل این و اون میخواد .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
با سلام هستند کسانی که با بد حجابی قصد ضربه زدن به جامعه را دارن اون وقت جناب حجت السلام با همچین کسانی هم باید با ملاطفت مذاکره کرد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اگر در خانه ای فقر وارد شود ، ایمان از درب دیگر خارج خواهد شد .وقتی سومین کشور سرمایه دار جهانیم اما ۷۰ درصد ملتمان زیر فقر دارند غرق میشوند ، شما دنبال حفظ حجابشانید یا رفتن ایمانشان؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اینکه بدحجابی بسیار بد است و بنیاد خانواده را به خطر می اندازد و آخرت انسانی را با خطر مواجه می کند شکی نیست

ولی تا وقتی با غارتگران بیت مال و دزدان برخورد شدید نشه نمیشه جلو بدحجاب را گرفت چون بهانه زیاد است

اگر مغازه با فساد مالی و مفسد اقتصادی قاطع باشد بسیاری از زنانی که اکنون بر بدحجابی اصرار می کند و لجباز شده اند دست از لجباز بر می دارند و شاید هم اصلا محجبه و با وقار می شوند

پس اول اگر می خواهند امر به معروفشان موثر واقع شود با مفید اقتصادی بی اغماض برخورد کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
باریکلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
توروخدا افراد موثر دینی در صحبتها مراقب جملات حرفاشون باشند که دین گریزی ایجاد نکنه.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ای بابا این داستان تمومی نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با دشمنان شخص خود ودشمنان دین چطور برخورد میکردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دوست عزیز درسته ایشون هم گفت با زبان خوش متاسفانه همه درست گوش نمیدن .و بحث حجاب پیش میاد تا میگیم خواهرم حجابت رو حفظ کن به ما توهین میکنند همین یکی از دوستانم این را به یک بنده خدایی گفت و حرف بسیار زشتی شنید.بنده خدا نمیدونست چی بگه فقط سرش رو پایین انداخت و رفت ایشون فقط میخواستند امربه معروف و نهی از منکر کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
برادر اون دوست شما خودش رو درست می کرد و نگاهی نمی کرد که بخواد تحریک بشه اگه سرش تو کار خودش بود و فضولی نمی کرد بهش حرف زشت نمی زدند تا یه چیزی پیش میاد سریع تحریک میشن همش از بیکاری و پول مفته یعنی چرا ماها تحریک نمیشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خدا بخیر کنه دوباره اسید پاشی شروع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بله برادر من متاسفانه بعضی جوان های ما (متاسفانه به عقل سلیم خود رجوع نمیکنند)و کسی بد حجاب باشه این کار رو میکنند من تا حالا نشنیدم که به یک خانم محجبه همچین کاری کنند فقط به کسی که بد حجاب بوده این کار رو کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بیخودی حرف نزنید همین اسید پاشی ها از امثال شما شروع میشه که اعتقادی به رعایت قانون ندارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
یعنی به صورت بدحجاب اسید بریزند درسته؟ کلا شما مشکل داری خودتو به یه روانپزشک نشون بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
من نمیفهمم این چه منطقیه امثال شما دارید؟؟
هر کسی از حجاب دفاع کرد یعنی اسید پاشی؟؟
اون افراد معلوم الحال معلوم نیست ازکجا سرچشمه گرفتن ک اسید پاشی کردن اصلا معلوم نیست طرفدارحجاب بودند یا میخواستند حجاب رو خراب کنند با اینکارشون .
اینقدر ساده نباشیم و در جبهه ی دشمن بازی نکنیم.
در جواب دوستی ک میگه من نشنیدم کسی با خانم باحجاب اینکارها رو بکنه یه کم چشم و گوشتو بیشتر بازکن تا هم ببینی و هم بشنوی انواع جنایت هایی رو ک در حق خانم های باحجاب در دنیا انجام دادن از مسخره کردن و عدم اجازه ی تحصیل و استخدامشون...درگیری و ضرب و شتم و حتی قتلشون!!
توی ایران خودمون هم همین پارسال بود ک همین بی حجاب ها تازه با کمک مردهاشون خانمی چادری روی جلوی بچه ی ده سالش طوری کتک زدند ک مهره ی کمرش جابجا شد و در بیمارستان بستری شد فیلمشم هست برید ببینید و روی هوا حرف نزنید!!تازه اخیرا هم کلیپ هایی از توهین به خانم های محجبه و بیرون کردنشون از مترو و ... پخش شده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حرفش خیلیم خوب بود من که موافقم
چرا نمیزارین امر به معروف انجام بشه همه خطبه های امام حسین روز عاشورا در این مورد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بله درسته ولی اقا فرمود شکمهاتون از حرام پر شده این همه ربا که از صدتا زنا بدتره تو جامعه هست واکنشی ندارن حالا برا تار مو فقط ماها واکنش داریم غربی ها ربا نمیدن ماها میدیم برعکس شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
امام حسین اول از همه ستمگری رو نهی کردن نه ححاب رو. هر وقت جامعه دارای عدالت و برابری شد خود به خود همه چی درست میشه. یادتون نره فقر که از دری وارد شد ایمان از در دیگر خارج میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بی حجابی حرامه ربا هم حرامه هردوش بدهست
باید جلو همه فسادها گرفته شه برای همه چی امربه معروف و تهی از منکر انجام بشه دوست عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به 21:31 این که مال حرام اومده و درسته و دقیقا تاثیر این مال حرام رو داریم تو کامنت شما میبینیم مال حرام زنان را بی حیا و مردان را بی غیرت می کند. همون طور که مال حرام و ربا زندگی و جامعه اسلامی رو از بین میبره همین به ظاهر یک تار مو هم زندگی و سلامت اخلاقی جامعه را منهدم میکنه. اما مردم عادی که قدرت رسیدگی به وضع بانکی رو ندارن اما حداقل تو حوزه حجاب میتونن امر به معروف نهی از منکر کنن. وقتی حجاب و حیا و ایمان از جامعه ای رفت دیگه نمیشه برش گردوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به 23:18 در زمان امام حسین کار انقدر بیخ پیدا نکرده بود که بی حجابی آزاد باشه. عدالت را میشه در هر جامعه ای که قبلا تو اون بی عدالتی بوده پیدا کرد. اما جامعه ای که حیا رو از دست داده باشه رو نمیشه دوباره با حیا کردو مثل جامعه قوم لوط که هیچ کدوم هدایت نشدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سلام حرفتون کامل کامل درسته اینا متوجه نیستن ترک واجب امر به معروف و نهی از منکر بوده ک جامعه رو به اینجا رسونده توی همه ی زمینه ها...بی حجابی هم بخشی از فاجعه ی بزرگیه ک در کشور رخ داد...اتفاقا مردم رو با همین آزادی حجاب و بی بند و باری فریب دادن تا رای جمع کنند و دلار 4000 تومانی رو برسونن به 30000 تومان...انگار ملت یادشون رفته چه بزن و برقصی راه انداخته بودن توی خیابونا و خوشحالی میکردن ...اینم نتیجش...برید حالشو ببرید.
در جواب آقایی ک از امام حسین میگن اگر امام حسین رو شما قبول دارید باید کامل قبولشون داشته باشید و ببینید زنان و دخترانشون در سخت ترین شرایط حجاب خودشونو حفظ کردند و اسطوره ی زنان آزاده در تاریخ شدند...فعلا هم بحث ایمان نیست چون بی حجابی تعدی به حقوق دیگران و خانواده هاس و مسئله ی عقیدتی آن بحث جداگانه داره...
امام حسین خودشون به کلام خودشون گفتن دیگ کلام خودشونو ک نمیتونید ندیده بگیرید که...همونطور ک با بی حجابی برخورد نمیشه با ستمگری هم برخورد نمیشه...بی حجابی هم خود نوعی ستم به فرهنگ خانواده ها و روح و روان افراد خصوصا متاهلین هست...کدوم خانمی حاضره دو درصد شوهرش برای دیگران باشه؟پس اگ شوهرش بهش خیانت کرد از بی عدالتی گله نکنه چون وقتی برای دیگران بدی بفرستی در نهایت به خودت برمیگرده...آقایون هم وقتی با تنوع طلبی و چشم چرانی زنان رو وارد مسابقه ی جلوه گری میکنن باید تبعاتشم پذیرا باشن...
البته به نظر من مشکل اصلی ما سکوت خوب ها در برابر انواع ظلم هاست...اگر اینقدر سکوت نمیکردیم و بیخیال نبودیم نه گرانی داشتیم نه بی حجابی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دویت عزیز۱۱:۰٨ خداوند به شما عمر با برکت عنایت کنه ان شا الله
ناشناس
|
France
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
هیچ کسی, حق, ندارد به ناموس مردم تعدی کند و به اجبار پوشش خاصی را دیکته کند چون در دین و نوع پوشش انسان هیچ اجباری, نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حجاب واجبه هنوز نمیدونی اینو
اینم از شبکه های ماهواره ای یاد گرفتین حجاب اجباری!!!!!!
خجالت بکشین بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
درست میگی در دین و نوع پوشش هیچ اجباری نیست ولی در حریم خصوصی و خونه خودت نه تو خیابون و یه مکان عمومی.
الان با شیوع کرونا می فهمیم که اگه کسی که ماسک نداشته میتونه همه رو مبتلا کنه،امر به معروف هم دقیقا همینه اگه کسی که داره هنجار شکنی میکنه و بی حجابی میکنه میتونه چند تا جوون رو مبتلا کنه فقط فرقش تو اینه که اولی رو حس میکنی و دومی رو نه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دروووووودددد بر شرفت ای شریف انسان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
نه در این احیا در پوشش هست

قرآن کریم به پیامبر می فرماید به زنانت بگو حجاب را داشته باشند یا مضمونی مشابه روسری را بپوشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دوست عزیز پوشش حق هر کسی و باید آزاد باشه ظاهر هر کس تنها مربوط به خود شخص میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
با ابن طرز فکر دم از ناموس نزن
ناموس برات مهمه ولی چند هزار نامحرم ببیننش عیب نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دروغ محض. اگه در دین و پوشش اجباری نیست چطوره شما فردا بدون هیچ لباسی و همونطور که از مادرت متولد شدی بری تو خیابون؟ تو همین قضیه کرونا میبینیم پوشش ماسک اجباری شده تا سلامت جامعه حفظ بشه و اونوقت شما میگین تو دین نیومده زنا حجاب داشته باشن تا سلامت اخلاقی جامعه حفظ بشه؟
ناشناس
| France |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کامنت دوستمون درسته. برای اون دوستانی که شرف و ناموس رو در روسری میدونن فقط باید به سطح آگاهیشون تأسف خورد بله من نوعی خیلی به حجاب ظاهری علاقه دارم و حتی معتقدم که تا حدودی مصونیت میاره و حتی دین آدمو هم تقویت میکنه اما هرگز دلیلی نمیشه برای اجبار به دیگران و شاید کسی نخواد جوری, که ما میگیم باشه و اون دوست دیگری که میگن برهنه نمیشه رفت خیابون هم کلا اصلا بحثو متوجه نشده و یا بر اساس علایق خودش قضاوت میکنه
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر