همزمان با آغاز فعالیت مدرسه مهارتی تهران صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه آنلاین "مدیریت پروژه" برای شهرداران مدارس

اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران همزمان با شروع بکار "مدرسه مهارتی تهران"، اولین کارگاه آنلاین آموزشی را با عنوان "مدیریت پروژه به روش چابک" برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مدارس و دانش آموزان یکی از گروه‌های هدف و مخاطبان اصلی اداره کل آموزش‌های شهروندی هستند که هر ساله فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع آموزشی، پیش بینی و به اجرا گذاشته می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس امکان برگزاری آموزش‌ها و کارگاه‌های حضوری و یا انواع برنامه‌های فرهنگی – هنری در مدارس میسر نبود؛ لذا در ایام تابستان تجربه برگزاری مدرسه تابستانی تهران برای آموزش مهارت‌های فرهنگی – هنری و تجربی را به صورت مجازی و از طریق ویدئو‌های ضبط شده برای دانش آموزان داشتیم.

بنابر این گزارش در طول سال تحصیلی جاری "مدرسه تابستانی " به " مدرسه مهارتی " تغییر نام داده است و تلاش خواهیم کرد با تولید ویدئو‌های آموزشی یا کارگاه‌های آنلاین، دانش آموزان را با مهارت‌های زندگی و حقوق و تکالیف شان در زندگی شهری آشنا نماییم.

دوره آموزشی"مدیریت پروژه به روش چابک" به صورت مجازی و از طریق سایت مدرسه مهارتی به آدرس اینترنتی www.nojavanestan.ir برای شهرداران و معاونین مدارس دخترانه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۳ مهرماه و برای شهرداران و معاونین مدارس پسرانه ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

در این کار گاه دانش آموزان خواهند آموخت که سه عنصر کار، زمان و بودجه ارکان اصلی هر پروژه‌ای را تشکیل می‌دهد و انجام کار‌ها در بهینه‌ترین زمان ممکن یک چالش جدی به حساب می‌آید، حالا اگر با یک مسئله یا پروژه‌ای مواجه باشیم که در حین اجرا دائم با تغییرات مختلف مواجه خواهد شد و سرانجام کار قابل پیش بینی نباشد، استفاده از روش چابک درمدیریت پروژه یک گزینه مناسب می‌تواند باشد.

کارگروهی و تیمی از ویژگی‌های ذاتی این روش است و اگر تیم با هم هماهنگ عمل نکنند، پروژه شکست خواهد خورد به نوعی در این روش یک پروژه بزرگ را به کار‌های کوچکتری تبدیل کرده و بصورت مداوم مرور می‌کنیم و در طول پیاده سازی اگر نیاز به تغییری داشته، تغییرات را اعمال خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد تا خودمان را با شرایط و نیاز‌های جدید وفق بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار