طالبان: برنامه ای برای دیدار با اشرف غنی نداریم

در پی سفر رئیس جمهور افغانستان به کویت و سپس قطر، یک عضو دفتر سیاسی طالبان در قطر اظهار داشت که گروه طالبان برنامه ای برای دیدار با اشرف غنی ندارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سفر اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان به کویت و سپس قطر، عبدالحق وثیق، یک عضو دفتر سیاسی طالبان در قطر اظهار داشت که گروه طالبان برنامه ای برای دیدار با اشرف غنی ندارد و ممکن است هیچ ملاقاتی با او صورت نگیرد.

وثیق اظهار داشت: «با سفر آقای غنی به قطر فهمیده خواهد شد که دولت چه برنامه ای دارد.»

گفتنی ایست که ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که اشرف غنی صبح امروز در راس یک هیات عالیرتبه دولتی به منظور شرکت در مراسم ترحیم امیر فقید کویت عازم آن کشور گردیده است.

وی قرار است بعد از یک توقف کوتاه برای سفری دو روزه عازم قطر شود و با مقامات ارشد این کشور از جمله شیخ تمیم حمد بن ال ثانی امیر قطر، شیخ خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی صدر اعظم و شمار دیگری از مقامات دیدار و گفتگو کند.

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری، محمدحنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه، حمدالله محب مشاور امنیت ملی، عباس بصیر سرپرست وزارت تحصیلات عالی، رنگینه حمیدی سرپرست وزارت معارف، کریمه حامد فاریابی سرپرست وزارت اقتصاد، اجمل رحمانی عضو مجلس و برخی دیگر از مقامات اشرف غنی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار